Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-19 17h51
Antwoorden: 36 antwoorden
Hallo beste Tribers,
Ons 4G netwerk is in ontwikkeling waardoor het vanaf 4 September niet meer mogelijk zal zijn om de Flybox B310 modem met ons netwerk te verbinden.
Wil je je modem blijven gebruiken, moet je voor deze datum wel even een update installeren
Alles wordt duidelijk uitgelegd in onze gedetailleerde online procedure op www.orange.be/nl/updateflybox
In een paar stappen is het klaar!
Voel je vrij om rooksignalen te sturen naar onze Customer Service team of onze Webcare team als je er nog steeds niet helemaal achter kunt komen.
Véronique M - Orange medewerker
Beste
De klantendienst heeft de nodige instructies ontvangen in dit verband.
Wij vervangen de bestaande modem (B310) met een nieuw toestel zonder kosten, en ook zonder impact op de contractverbintenis
Mvg
VéroniqueM
Tja, het ziet ernaar uit dat die update wel degelijk nodig is. Allicht wordt het 4G-netwerk stuksgewijs vernieuwd en zullen de modems slechts regio per regio uitvallen.
Ik weet niet wat @VeroniqueM bedoelde met 'vandaag', maar haar hoopgevende bericht dateert inmiddels van 5 dagen geleden en ik heb nog niets zien verschijnen. Ik denk dat Orange zich veel problemen en ontevreden klanten kan besparen door de uitrol van de update te fixen zodat iedereen die voor zichzelf kan uitvoeren en niet naar de Orange shop moet.
Beste
Inderdaad is die nieuwe techologie in ons netwerk in 3 fases gebeurd, waardoor de Flybox in sommige streken nog steeds werkt.
Aan de andere kant hebben wij de software update file op ons website niet kunnen plaatsen
Wij raden dus aan om contact op te nemen met de klantendienst die het bestaande modem (B310) zal vervangen met een nieuw toestel - zonder kosten en zonder impact op de contractverbintenis.
Mvg
VéroniqueM
Ik heb zelf wel geen FlyBox maar ik wens jullie toch te bedanken voor de oplossing die jullie hebben uitgewerkt. De beste optie die er te bedenken viel. Zeer goed gedaan
@VeroniqueM ook bedankt.
@all
Ondertussen positieve praktijk-feedback ontvangen.
Ik spoorde mijn vader aan de klantendienst hierover te contacteren over zijn 1ste generatie Flybox.
De agent was weldegelijk op de hoogte hiervan en vertelde dat mijn vader gratis een nieuwe Flybox zou krijgen via een Orange shop naar keuze mits inlevering van het oude toestel.
Leuk om vast te stellen dat theorie en praktijk overeenkomen. Deze thread kunnen we dus nu echt afsluiten als zijnde 'opgelost'.