annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opties Mobiel Internet en Boost

Topic gestart op: 12-11-19 23h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Xoffus
Ervaren verkenner

Opties Mobiel Internet en Boost

Ik kreeg vandaag deze sms van Orange.

"Orange-info. Wil je altijd meer data? Dan zijn onze promo's iets voor jou! Stem voor 24/11 op de promo die jij verkiest en misschien win je wel een gratis activatie van jouw favoriet: www.orange.be/nl/jouwkeuze"

Ik wou eens polsen wat de andere mensen zoal gekozen hebben en welke suggesties zij gemaakt hebben.

Ter info, ik heb de 8gb promo voor 15€ gekozen met een tijdelijke boost van 1,5gb En ik had voorgesteld om de eerdere zomerpromo waarbij je belkrediet (bij Prepaid) meteen kon omzetten in data. Zo had je bvb 4gb data bij 15€ herladen en met die 15€ belkrediet kon je meteen 4gb data bijnemen.

Of om, genre de social media boost, een soort van muziek stream/spotify boost te voorzien.

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

Gekozen voor de social media apps.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Xoffus 

Ik heb een abo, geen prepaid, en wat je vertelt, daar ben ik dus helemaal niet van op de hoogte ... Ik heb dus ook zo geen SMS gekregen, wat me logisch lijkt.

Hebben alle klanten met een prepaid kaart deze SMS gehad?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Xoffus 

Ik ben ook eens gaan kijken en ik zie niet goed wat het verschil is tussen die Data-Boost en Dubbele Data, buiten het feit dat eentje 0,5 GB meer heeft voor hetzelfde bedrag van € 15,-

Kun jij als prepaid gebruiker dat eens toelichten aub?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Xoffus
Ervaren verkenner

@Cdt24801 

Wel, de dubbele data is: herladen voor 15€ en Ipv 4gb data krijgen we dan 8gb data.

Bij prepaid kan je uw data (bvb als je even tekort hebt en nog niet volledig wil herladen) tijdelijk 'boosten' door een deel van uw belkrediet om te zetten in data. 2€ in ruil voor 1gb waar je dan 24u van kan genieten.

Bij de 'boost' promo lijkt met dat we dan de extra data krijgen bij herladen (8,5 gb Ipv 4gb) en een optie om tijdelijk extra data te krijgen door 5€ belkrediet om te zetten in 1.5gb waar we dan 5 dagen van kunnen genieten.

Leden met de meeste pluimen