Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-19 23h02
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik kreeg vandaag deze sms van Orange.
"Orange-info. Wil je altijd meer data? Dan zijn onze promo's iets voor jou! Stem voor 24/11 op de promo die jij verkiest en misschien win je wel een gratis activatie van jouw favoriet: www.orange.be/nl/jouwkeuze"
Ik wou eens polsen wat de andere mensen zoal gekozen hebben en welke suggesties zij gemaakt hebben.
Ter info, ik heb de 8gb promo voor 15€ gekozen met een tijdelijke boost van 1,5gb En ik had voorgesteld om de eerdere zomerpromo waarbij je belkrediet (bij Prepaid) meteen kon omzetten in data. Zo had je bvb 4gb data bij 15€ herladen en met die 15€ belkrediet kon je meteen 4gb data bijnemen.
Of om, genre de social media boost, een soort van muziek stream/spotify boost te voorzien.
@Xoffus ik heb deze sms niet gehad aangezien ik een abonnement heb. Maar deze keuze of stem lijst is niet slecht voor de prepaid gebruikers onder ons. Dus aan iedereen die een prepaid kaart gebruikt stem zeker eens !! Ik zal via de link eens stemmen die u gestuurd heeft en u de keus laten weten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |