annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opties Mobiel Internet en Boost

Topic gestart op: 12-11-19 23h02

Antwoorden: 6 antwoorden

Xoffus
Ervaren verkenner

Opties Mobiel Internet en Boost

Ik kreeg vandaag deze sms van Orange.

"Orange-info. Wil je altijd meer data? Dan zijn onze promo's iets voor jou! Stem voor 24/11 op de promo die jij verkiest en misschien win je wel een gratis activatie van jouw favoriet: www.orange.be/nl/jouwkeuze"

Ik wou eens polsen wat de andere mensen zoal gekozen hebben en welke suggesties zij gemaakt hebben.

Ter info, ik heb de 8gb promo voor 15€ gekozen met een tijdelijke boost van 1,5gb En ik had voorgesteld om de eerdere zomerpromo waarbij je belkrediet (bij Prepaid) meteen kon omzetten in data. Zo had je bvb 4gb data bij 15€ herladen en met die 15€ belkrediet kon je meteen 4gb data bijnemen.

Of om, genre de social media boost, een soort van muziek stream/spotify boost te voorzien.

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Xoffus 

OK bedankt voor de verhelderende uitleg, ge ziet, nooit te oud om te leren Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Xoffus  ik heb deze sms niet gehad aangezien ik een abonnement heb. Maar deze keuze of stem lijst is niet slecht voor de prepaid gebruikers onder ons. Dus aan iedereen die een prepaid kaart gebruikt stem zeker eens !! Ik zal via de link eens stemmen die u gestuurd heeft en u de keus laten weten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen