annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Flybox Nederlands Netwerk

Topic gestart op: 31-08-22 16h09

Antwoorden: 13 antwoorden

daniellehuijpen
Gewaardeerd verkenner

Orange Flybox Nederlands Netwerk

Hoi,

Ik ben een paar dagen in België komen wonen, niet ver van de Nederlandse grens. Nu heb ik in in mijn woonruimte helemaal geen internetverbinding/wifi en dat wil ik wel graag. Vooral omdat ik erg slecht bereik heb in mijn woning op het Nederlandse netwerk. Wanneer ik mijn adres invul op de site om dekking te controleren, wordt het volgende aangegeven:

2G dekking: goed

3G dekking: zwak

4G dekking: uitstekend

Nu is mijn vraag of het wel mogelijk is om een goede 4G-dekking te hebben in mijn woning als ik daar geen bereik heb vanaf mijn Nederlandse netwerk waarbij mijn mobiel abonnement loopt. Ik hoop op reactie. 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Als je vraag is of je op net Nederlands netwerk kunt met je Flybox, dan is dat mogelijk als er een Nederlandse sim kaart inzit

daniellehuijpen
Gewaardeerd verkenner

Ik zit dus met mijn abonnement op het nederlandse netwerk, waarmee ik vrijwel geen bereik heb in mijn woonruimte, nu is mijn vraag of ik dan met een flybox wel een goede 4G-dekking zal ontvangen aangezien ik nu dus vrijwel geen 4G ontvangst heb.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is het een Belgisch abonnement ? Kun je niet op een Belgisch netwerk ?

daniellehuijpen
Gewaardeerd verkenner

Nee het is een Nederlands abonnement die nog bijna een jaar doorloopt. Overstappen op een Belgische netwerk wil ik dus liever niet omdat ik dit abonnement dan alsnog door moet betalen en ik wil ook graag mijn nummer houden dus geen andere SIM-kaart

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen