Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-24 05h29
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo,
Gisteren had ik een hele nare ervaring met Orange. Naar aanleiding van een niet tijdig betaalde factuur zette Orange mijn abonnement stop, zonder enige herinnering of notificatie.
Toen niemand van mijn gezin nog kon bellen keek ik op mijn My Orange app en zag ik dat mijn sim geblokkeerd was. Ik kon de factuur betalen op de app via Wifi (gelukkig), maar mijn simkaart, net als dat van mijn gezin, deblokkeerde niet! Het vereiste twee telefoontjes naar de helpdesk via de teams van het werk van mijn vrouw (want niemand van ons kon nog bellen, ook niet naar Orange helpdesk!!), om het contract te deblokkeren.
Je moet weten dat ik Orange business klant ben dus hiervan ook afhankelijk voor ben voor mijn werk, en op geen enkel moment kreeg ik een herinnering dat er een onbetaalde factuur was vooraleer Orange drastische stappen ondernam.
Ik was tot nu toe tevreden bij Orange, maar zo'n situaties zijn voor mij wel onaanvaardbaar (ik denk zelfs onwettig? Te bekijken). Als Orange denkt dat dit soort gedrag mij tot domiciliëring gaat verleiden, nee hoor. Enkel tot een overstap van provider.
>dus spreken we hier over een criminele daad van Orange tegenover mij.
misschien moet je crimineel eens opzoeken in een woordenboek
> maar een soort hooliganforum
ook eens hooligan opzoeken
😉
>ombudsdienst
@Dieter2 een goedemorgen,
niet fijn om dit te lezen, maar je hebt wel ergens een bericht gekregen.
Zomaar afsluiten zullen ze nooit doen!
En terug aansluiten heeft zijn tijd nodig zijn verschillende diensten.
Ze verplichten je niet tot een domiciliëring, maar het is wel handig je ziet het maar in jouw geval.
Succes verder.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |