annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange blokkeert zonder enige notificatie abonnement

Topic gestart op: 22-02-24 05h29

Antwoorden: 6 antwoorden

Dieter2
Aspirant verkenner

Orange blokkeert zonder enige notificatie abonnement

Hallo,

Gisteren had ik een hele nare ervaring met Orange. Naar aanleiding van een niet tijdig betaalde factuur zette Orange mijn abonnement stop, zonder enige herinnering of notificatie.

Toen niemand van mijn gezin nog kon bellen keek ik op mijn My Orange app en zag ik dat mijn sim geblokkeerd was. Ik kon de factuur betalen op de app via Wifi (gelukkig), maar mijn simkaart, net als dat van mijn gezin, deblokkeerde niet! Het vereiste twee telefoontjes naar de helpdesk via de teams van het werk van mijn vrouw (want niemand van ons kon nog bellen, ook niet naar Orange helpdesk!!), om het contract te deblokkeren.

Je moet weten dat ik Orange business klant ben dus hiervan ook afhankelijk voor ben voor mijn werk, en op geen enkel moment kreeg ik een herinnering dat er een onbetaalde factuur was vooraleer Orange drastische stappen ondernam. 

Ik was tot nu toe tevreden bij Orange, maar zo'n situaties zijn voor mij wel onaanvaardbaar (ik denk zelfs onwettig? Te bekijken). Als Orange denkt dat dit soort gedrag mij tot domiciliëring gaat verleiden, nee hoor. Enkel tot een overstap van provider.

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

>dus spreken we hier over een criminele daad van Orange tegenover mij.

misschien moet je crimineel eens opzoeken in een woordenboek

maar een soort hooliganforum

ook eens hooligan opzoeken

😉

>ombudsdienst

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Dieter2  een goedemorgen,

niet fijn om dit te lezen, maar je hebt wel ergens een bericht gekregen.

Zomaar afsluiten zullen ze nooit doen! 

En terug aansluiten heeft zijn tijd nodig zijn verschillende diensten.

Ze verplichten je niet tot een domiciliëring, maar het is wel handig je ziet het maar in jouw geval.

Succes verder.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen