annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange diensten allemaal duurder vanaf 15 januari 2023!

Topic gestart op: 03-01-23 12h59

Antwoorden: 7 antwoorden

digiboy40
Leidende verkenner

Orange diensten allemaal duurder vanaf 15 januari 2023!

Vanaf 15 januari 2023 worden (bijna) alle diensten duurder bij Orange. Ook mijn Flybox abonnement gaat van 20-->22--> en vanaf 15/01/2023 naar 25 euro per maand! Dezelfde prijs als bij Proximus! Wat een teleurstelling!

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
digiboy40
Leidende verkenner

Dus van 20 naar 25 euro (reeds 2x duurder geworden) en blijven hangen op 150GB/maand? Dan zijn er genoeg alternatieve operatoren die voor dit bedrag onbeperkt internet aanbieden! 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@digiboy40 

Tja daar kunnen wij ook niks aan doen dit is gewoon wat ik uit hun wijzigingen haal. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@digiboy40 

Bij elke provider gaan de tarieven omhoog iedereen heeft te maken met de inflatie en dergelijke wat er bij komt aan kosten. vergeet ook niet de investeringen die de providers doen op dit moment voor 5G en hun netwerk voor internet en tv. 

Nu is Orange wel de enige die de minste prijsstijging heeft want ik ik lees en zie heel veel en houd het ook bij van de andere providers. Dus eigenlijk mogen we bij Orange nog niet klagen want als ik alleen al kijk naar Proximus voor hun gsm abonnementen zijn die schandalig duur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen