Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 11h24
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallow,
Ik probeer het maar via deze weg dan...
2 dagen geleden met ons gezin de overstap gemaakt van 4xTelenet abonnement en internet naar 2x Hey! En 2x Orange (internet thuis is voor 13-01). Voor 3 van de 4 verliep deze overstap zonder problemen. Voor mijzelf echter niet 😕. We deden alle stappen (activeren , signaal weg , uitschakelen , wachten en nieuwe sim...) maar toch lijkt er iets mis te zijn... Mijn 4G (mobiele data) icoontje gaat (wisselend) aan en uit op mij telefoon en ik heb GEEN mobiele data. Bellen kan echter wel.... RAAR
Ondertussen wisselde ik de simkaart al eens met een andere telefoon maar het probleem ging mee met de simkaart. We kunnen dus uitsluiten dat het aan de telefoon ligt. Ik kan wel bellen (mijn nummer is gelukkig wel behouden gebleven) en op mijn telefoon staat er al Orange B maar ik heb geen mobiele data. Ik belde reeds 2x naar de klantendienst en werd meer dan 5x doorverwezen maar zonder oplossing. Verder dan een dossiernummer te krijgen ben ik niet geraakt.... niemand lijkt iets te ondernemen.
Ik voel ma als nieuwe klant wel erg aan mijn lot overgelaten en teleurgesteld... En ik zit ondertussen al lange tijd zonder mobiele data. Dit is best vervelend in een moderne wereld als vandaag!
Hey @NW ,
Welkom bij Orange.
Het kan gebeuren dat 4G niet onmiddellijk werkt bij een overstap. Soms lost dit probleem zichzelf op en soms moet er een tussenkomst gebeuren van de klantendienst. Vermits je spreekt over enkele dagen zal er inderdaad een tussenkomst moeten gebeuren van de klantendienst.
Ik zou morgen eens terugbellen naar de klantendienst en je dossiernummer doorgeven en hou je uitleg simpel.
"Hallo, ik ben nieuwe (mobiele) klant, ik kan bellen en sms'en maar mijn mobiele data werkt niet en heeft nooit gewerkt sinds de overstap naar Orange. Ik heb reeds de gsm opnieuw opgestart en de simkaart in een andere telefoon gestoken om uit te sluiten dat het probleem aan m'n telefoon lag.
Kan er eens gecheckt worden of er achterliggend problemen zijn met mijn nummer waardoor ik geen mobiele data kan gebruiken."
Zoals @Xati ook heeft voorgehad, ze lossen dit meestal binnen de dag op tenzij er iets groter aan de hand is. Succes alvast.
Ik probeer morgen nog maar eens te bellen dan....
Jammer dat je hier als (nieuwe)klant zelf zo achter moet liggen lopen en dat de mensen die je aan de lijn krijgt zijn erg vriendelijk maar geven me niet het gevoel iets te ondernemen of te willen oplossen.
Ik heb dat probleem ook gehad na mijn overstap, na de klantendienst te bellen was het binnen het kwartier opgelost. Ik zou nog eens terugbellen naar de klantendienst omhet op te lossen
Al 2x een half uur aan de telefoon gehangen zonder oplossing... de oplossing is steeds we raden aan nog even te wachten.
Ik probeer het morgen ochtend nog eens.