annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap naar Orange lukt niet :(

Topic gestart op: 01-01-25 11h24

Antwoorden: 8 antwoorden

NW
Gewaardeerd verkenner

Overstap naar Orange lukt niet :(

Hallow,
Ik probeer het maar via deze weg dan...
2 dagen geleden met ons gezin de overstap gemaakt van 4xTelenet abonnement en internet naar 2x Hey! En 2x Orange (internet thuis is voor
 13-01). Voor 3 van de 4 verliep deze overstap zonder problemen. Voor mijzelf echter niet 😕. We deden alle stappen (activeren , signaal weg , uitschakelen , wachten en nieuwe sim...) maar toch lijkt er iets mis te zijn... Mijn 4G (mobiele data) icoontje gaat (wisselend) aan en uit op mij telefoon en ik heb GEEN mobiele data. Bellen kan echter wel.... RAAR

Ondertussen wisselde ik de simkaart al eens met een andere telefoon maar het probleem ging mee met de simkaart. We kunnen dus uitsluiten dat het aan de telefoon ligt. Ik kan wel bellen (mijn nummer is gelukkig wel behouden gebleven) en op mijn telefoon staat er al Orange B maar ik heb geen mobiele data. Ik belde reeds 2x naar de klantendienst en werd meer dan 5x doorverwezen maar zonder oplossing. Verder dan een dossiernummer te krijgen ben ik niet geraakt.... niemand lijkt iets te ondernemen.

Ik voel ma als nieuwe klant wel erg aan mijn lot overgelaten en teleurgesteld... En ik zit ondertussen al lange tijd zonder mobiele data. Dit is best vervelend in een moderne wereld als vandaag!

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Snoepje
Rekruut scout

Probeer eens de orange app te installeren dat hielp bij ons

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@NW goedemiddag,

niet fijn om dit te lezen.

Neem eens contact op via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
NW
Gewaardeerd verkenner

Hey, 

Bedankt voor de tip maar ook dit heb ik al geprobeerd. Ik vrees enkel dat in de eindejaarspseriode de bezetting wat anders zal zijn als normaal. Wat normaal is. Dus ik ben daar ook wachtende op een antwoord.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@NW dat zou inderdaad goed kunnen is ook Nieuwjaar hé.

Maar ben jij voorheen ook niet een klant geweest?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen