Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-01-25 05h39
Antwoorden: 3 antwoorden
Hello everyone,
I am an Orange customer and currently using a 9GB internet package. Since December 6, I activated this package, and on December 28, I activated a new 9GB package.
My phone's mobile data function shows that I have used only 7.68GB, but my first 9GB package has been fully consumed.
I am curious about how Orange calculates the data consumption. Is it possible to get a detailed report or explanation of how the usage is calculated?
If anyone has faced a similar issue, I’d appreciate any advice or help.
Best regards,
Volodya Simonyan
This is the calculation of your Xiaomi phone and not of Orange.
You can have a look at your real usage in the Orange app or in the Orange Customerzone here https://www.orange.be/nl/e-services/login
Hallo,
Bedankt voor uw reactie!
Hoe kan ik achterhalen waarom het verschil tussen de berekening van mijn telefoon en die van mijn provider zo groot i
s?
Dit is omdat de startdatum van uw periode bij Orange niet gelijk loopt met de startdatum van uw data calculatie op de telefoon.
Als je die juist zet in de telefoon bij je instellingen dan zal deze op de startdatum van je nieuwe periode bij Orange ook gereset worden.