annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Roaming uitgeschakeld maar toch verbruik!

Topic gestart op: 13-10-19 20h21

Antwoorden: 20 antwoorden

Davyc
Ervaren verkenner

Roaming uitgeschakeld maar toch verbruik!

OPGELOST

Hoi 

check vandaag mijn verbuik via de orange app. Ik weet dat ik een aantal sms had gestuurd. Maar tot mijn grote verwondering zie ik ook data verbruik. Maar heb sinds mijn vertrek roaming uitgeschakeld vermits dit niet betaalbaar is in Turkije. 
het gaat maar over een klein bedrag. Maar toch wat nut heeft het dan dat je het uitschakeld?

iemand nog ervaring mee?

greetz

davy

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Davyc  dan zou ik eens ff contact opnemen met de klantendienst . Dit is ook het enige wat ik er van kon vinden . Vraag eens aan hun wat de reden hiervan is en misschien kunnen zij ook zien waar u de connectie heeft gemaakt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze

Je kan uw foon ook gewoon uitzetten. Als je dan toch niet belt ginder en geen data wil verbruiken ... Dat is eenvoudiger dan in uw settings beginnen klooien...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Queen_Malika
Ervaren verkenner

Dat kan idd, maar als ik alleen naar het buitenland ga, dan wil ik wel bereikbaar zijn. Mijn man, kinderen, kleinkinderen... ik wil wel weten wat of hoe. Mocht er iets gebeuren...

wat ik wel doe als ik langere tijd in marokko of frankrijk blijf is een plaatselijke simkaart gebruiken. Met minimum aan belwaarde en veel data. Dan kan je contact houden via WhatsApp of messenger. (Of Skype, of andere manieren om te FaceTime...).

Grtjs

Malika 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Queen_Malika 

Opgelet, Marokko valt in Zone 3 en zal steeds apart te betalen zijn, dat wordt nooit van uw bundel afgetrokken.

In deze lijst kun je meer info vinden over welke landen in welke zone liggen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Queen_Malika
Ervaren verkenner

Vandaar dat ik een andere simkaart insteek. Ook voor frankrijk trouwens aangezien het toch van mijn rekening gaat buiten mijn abonnement.  En ik heb het enkel nodig voor internet. Bellen doen wij al lang via WhatsApp of messenger...

Ik vertrouw het niet meer. Als we weer mogen voyageren, ga ik het nog eens checken.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Queen_Malika 

Wanneer je in Frankrijk bent zou het normaal gezien allemaal gewoon van uw abonnement moeten afgaan, zowel bellen als data.

Als dat niet zo is moet je hoogdringend eens met een factuur als bewijs langsgaan in een shop.

Natuurlijk, als je in Frankrijk een lokaal simkaartje gebruikt, dan kan dat niet van uw Orange abo afgaan hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen