annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim met enkel mobiele data

Topic gestart op: 20-02-20 20h53

Antwoorden: 2 antwoorden

Joy
Gewaardeerd verkenner

Sim met enkel mobiele data

Hallo Ik heb eens een vraagje ik heb een dochter van 9 jaar die ik om de 14 dagen bij mij heb. En ze heeft van mijn broer een gsm gekregen voor spelletjes te spelen , en voor te leren schrijven. Nu mijn vraag is bestaan er ook simkaarten waar je enkel mobiele data dus dat ze niet kan betichten en bellen en niets kan aankopen.  Want ik moet elke keer 3uur op de trein zitten om ze te halen en dit zou best handig zijn dat ze haat kan bezig houden met de gsm voor haar spelletjes te spelen ofnvoor Netflix te kijken? Ik heb het al opgezocht op internet maar ik vind daar niets over..  Hopelijk krijg ik hier een antwoord op mijn vraag of ik wel.of niet een simkaart kan halen met enkel mobiele data!! 🙂 mvg Joyce 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo Ik heb eens een vraagje ik heb een dochter van 9 jaar die ik om de 14 dagen bij mij heb. En ze heeft van mijn broer een gsm gekregen voor spelletjes te spelen , en voor te leren schrijven. Nu mijn vraag is bestaan er ook simkaarten waar je enkel mobiele data dus dat ze niet kan betichten en bellen en niets kan aankopen.  Want ik moet elke keer 3uur op de trein zitten om ze te halen en dit zou best handig zijn dat ze haat kan bezig houden met de gsm voor haar spelletjes te spelen ofnvoor Netflix te kijken? Ik heb het al opgezocht op internet maar ik vind daar niets over..  Hopelijk krijg ik hier een antwoord op mijn vraag of ik wel.of niet een simkaart kan halen met enkel mobiele data!! 🙂 mvg Joyce 

Hallo @Joy,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Joy 

Voor zover ik weet is er zo geen kaart die je standalone kan aanschaffen.

Wat je wel kan doen is een Surf Extra Card aanschaffen. Met die kaart kun je enkel data verbruiken, niet bellen of sms'en.

Let op, deze kaart is verbonden met uw eigen abo en je deelt daarmee de databundel van uw eigen abo met die tweede kaart. Het is dus eigenlijk een optie op uw eigen abonnement.

Deze optie is betalend voor klanten met een Dolfijn-, Koala-, Cheetah- en Arend-abonnement (3 euro per maand) en gratis voor wie een Arend Premium-abonnement heeft. Bij andere abonnementen of kaarten is de Surf Extra Card niet mogelijk.

Lees ook dit hier.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen