Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-20 12h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Op 3 Nov bestelde ik online een SIMkaart voor hoofdzakelijk mobiel internetgebruik. In de bevestigingse-mail werd aangegeven dat deze binnen de 2 dagen geleverd zou worden. Echter we zijn momenteel meer dan 10 dagen ver, en tot op heden heb ik nog niets ontvangen. In de Orange shop kunnen ze mij niet verder helpen, gezien het online besteld is. Als ik 5000 bel, kunnen ze mij ook niet verder helpen, gezien mijn huidig abonnement een corporate abonnement is, en zo blijf ik maar in loop draaien in het call center.
Kan er iemand aangeven hoe ik de status van mijn bestelling kan verifiëren en weet wanneer de nieuwe SIMkaart uiteindelijk geleverd zal worden.
Bedankt!
@Koen2 blijkbaar ben je een business klant en dan gaat de 5000 niet veel kunnen doen want dat is voor residentiele klanten. Ik raad je aan dit nummer eens te bellen : +32 2 745 97 72
Beste Patrick2,
Ik heb het aangegeven nummer gebeld. Opnieuw wordt ik te woord gestaan door iemand van Corporate die mij niet verder kan helpen. Vervolgens wordt ik doorverboden naar de dienst Retail. Daar wordt gevraagd het nummer in te geven waarvoor ik bel. Dit nummer kan ik echter niet ingeven, gezien ik mijn nieuwe SIMkaart nog (steeds) niet ontvangen heb (we zijn nu 2 weken verder). Op deze manier blijf ik maar in loop draaien om de status van mijn bestelling te kennen en te weten wanneer ik mijn SIMkaart kan ontvangen. Bestaat er een rechtstreeks nummer dat ik kan bellen om iemand van Retail aan de lijn te krijgen, zonder dat eerst het telefoonnummer van de beller wordt geanalyseerd?
Ondertussen ben ik ook naar een Orange shop geweest. Daar kunnen ze ook niet verder helpen gezien ik de aankoop online heb gedaan. De raad die men mij daar gaf is om een persoon te zoeken die nog geen Orange klant is, en met zijn nummer dan naar de klantendienst te bellen... Dit lijkt mij wel erg ver gaan om een oplossing te vinden.
Alvast bedankt voor uw feedback.
@Koen2 heb het eens nagezien wat je nog kan doen natuurlijk , valt niet mee aangezien ik residentiële klant ben. Maar heb iets gevonden :
Niet op die titel letten maar gewoon eens openen. Dan naar benden scrollen dan zie je deze informatie staan zoals hier onder. Je kan die nummers eens proberen te contacteren. Dat zijn andere nummers. Waarom dan toch de link ...omdat daar nog een soort van contact formulier staat waar je dingen kan ingeven waar ze dan op antwoorden.
Ik hoop dat het hiermee gaat lukken en laat zeker iets weten als het gelukt is en als het niet gelukt is ook dan kijk ik eens verder. Wil dit toch opgelost hebben.
Hallo Patrick2,
Bedankt voor de info. Ik heb ondertussen deze nummers gebeld, en kom opnieuw uit bij Corporate, om vervolgens door geschakelt te worden naar Retail waar men mijn nummer vraagt in te geven (wat niet mogelijk is,gezien SIM nog onderweg is).
Ik begrijp niet dat het bij Orange onmogelijk is om Corporate klant te zijn via het bedrijf waar ik voor werk & Retail klant privé...
Indien ik u de referentie van mijn online aankoop geef, kan u de status dan nakijken/navragen via een ander kanaal?
NOTE: het contact form is specifiek voor Corporate, wat voor mij dus niet van toepassing is.
Bedankt!
Koen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |