Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-20 12h37
Antwoorden: 5 antwoorden
Op 3 Nov bestelde ik online een SIMkaart voor hoofdzakelijk mobiel internetgebruik. In de bevestigingse-mail werd aangegeven dat deze binnen de 2 dagen geleverd zou worden. Echter we zijn momenteel meer dan 10 dagen ver, en tot op heden heb ik nog niets ontvangen. In de Orange shop kunnen ze mij niet verder helpen, gezien het online besteld is. Als ik 5000 bel, kunnen ze mij ook niet verder helpen, gezien mijn huidig abonnement een corporate abonnement is, en zo blijf ik maar in loop draaien in het call center.
Kan er iemand aangeven hoe ik de status van mijn bestelling kan verifiëren en weet wanneer de nieuwe SIMkaart uiteindelijk geleverd zal worden.
Bedankt!
@Koen2 nee dat is niet mogelijk aangezien ik ook enkel klant ben bij Orange. Ben geen medewerker bij Orange en zal dus ook de info moeten zoeken via de website en dergelijke om iemand zoals u te helpen. Maar voor een Business klant is het precies wat onduidelijk ook voor de klantendienst dus kan er niet goed aan uit.
Je bent een Coporate klant en heb je alle business nummers gegeven die ik kon vinden dan lijkt het mij toch dat er één iemand is die daar aan antwoord op kan geven.