annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart niet ontvangen

Topic gestart op: 14-11-20 12h37

Antwoorden: 5 antwoorden

Koen2
Gewaardeerd verkenner

Simkaart niet ontvangen

Op 3 Nov bestelde ik online een SIMkaart voor hoofdzakelijk mobiel internetgebruik. In de bevestigingse-mail werd aangegeven dat deze binnen de 2 dagen geleverd zou worden. Echter we zijn momenteel meer dan 10 dagen ver, en tot op heden heb ik nog niets ontvangen. In de Orange shop kunnen ze mij niet verder helpen, gezien het online besteld is. Als ik 5000 bel, kunnen ze mij ook niet verder helpen, gezien mijn huidig abonnement een corporate abonnement is, en zo blijf ik maar in loop draaien in het call center.

Kan er iemand aangeven hoe ik de status van mijn bestelling kan verifiëren en weet wanneer de nieuwe SIMkaart uiteindelijk geleverd zal worden.

Bedankt!

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Koen2  nee dat is niet mogelijk aangezien ik ook enkel klant ben bij Orange. Ben geen medewerker bij Orange en zal dus ook de info moeten zoeken via de website en dergelijke om iemand zoals u te helpen. Maar voor een Business klant is het precies wat onduidelijk ook voor de klantendienst dus kan er niet goed aan uit. 

Je bent een Coporate klant en heb je alle business nummers gegeven die ik kon vinden dan lijkt het mij toch dat er één iemand is die daar aan antwoord op kan geven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen