Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-19 09h55
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Onlangs was mijn flybox stuk en ging naar de orange shop voor een nieuwe. Omdat dit nog 1 van de eerste flyboxen was (aangeschaft toen orange nog mobistar was :-)) raadde ze me in de winkel aan om mijn huidig easy internet @ home abonnement op te zeggen en een nieuw te nemen. Op deze manier had ik de flybox aan een goedkoper tarief. Geen probleem... alles werkt. Maar sinds dit nieuw abonnement kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen in de klantenzone! Zelfs onze telefoon abonnementen kan ik niet terug vinden. Als ik op de link mijn overzicht druk, krijg ik mijn facturen te zien? Toen ik de nieuwe flybox net had werkte dit nog wel en kon ik van alle nummers het overzicht raadplegen. Sinds ik officieel bevestiging heb gekregen dat het oude easy internet @ home abonnement is opgezegd werkt dit niet meer... iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Wemico het is raadzaam om een paar dagen te wachten. Het is een omzetting van uw abonnement dus dat heeft ff de tijd nodig ook voor de klantenzone; Zou einde van de week nog eens kijken , of iets eerder , en dan zien of het aangepast is. Moest dit niet zo zijn dan de klantendienst eens bellen of via facebook messenger contacteren om te vragen dat ze uw account kunnen verwijderen zodat u er een nieuwe van kan maken met uw huidige email adres. Daarom moet de klantendienst dan uw email adres daar uithalen zodat u het kan gebruiken terug.
@Wemico het is raadzaam om een paar dagen te wachten. Het is een omzetting van uw abonnement dus dat heeft ff de tijd nodig ook voor de klantenzone; Zou einde van de week nog eens kijken , of iets eerder , en dan zien of het aangepast is. Moest dit niet zo zijn dan de klantendienst eens bellen of via facebook messenger contacteren om te vragen dat ze uw account kunnen verwijderen zodat u er een nieuwe van kan maken met uw huidige email adres. Daarom moet de klantendienst dan uw email adres daar uithalen zodat u het kan gebruiken terug.
Ik heb een nieuwe flybox gekocht en heb tevens een ander abonnement genomen voor intyernet (€20 p.m.)
Sindsdien kan ik niet meer mijn facturen raadplegen. Kunt U mij helpen aub?
Ik vind mijn nieuwe correspondentie op dit moment niet. Wellicht kunt U middels mijn oude contract mij vinden in mijn nieuwe abonnement.
hartelijk dank voor uw hulp
Gr. Antonius Franssen
@Tonnie schreef:
.. knip .... Was Klantnummer: xxxxxxxxxxhartelijk dank voor uw hulp
Gr. Antonius Franssen
Het is nooit een goed idee persoonlijke info hier (of op gelijk welk ander forum) te posten. Een normaal forum is per definitie open en heel de wereld kan meelezen.
Nooit doen dus.
Zulke dingen regel je best via een ander kanaal (5000 bvb) of privé berichten.
Helaas kunnen we onze berichten na (een vrij kort) verloop van tijd niet meer wijzigen, maar ik zou toch aan een moderator of @Totem vragen om uw post te bewerken.