Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-24 22h53
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo,
Ik heb een eigenaardig probleem. Ik was jaren bezitter van een CAT S62 Pro tot de USB-poort de geest begon te geven. Toen heb ik een nieuwe Google Pixel 7A besteld en sinds dan had ik vaak slechte ontvangst van zowel oproepen als 4G. Ik werd vaak gebeld en telefoon gaat niet over, direct bericht dat iemand me gebeld had. En 4G was echt een ramp!
Na wat troubleshooten (nieuwe SIM-kaart, Google Support en SIM-kaart weer in oude telefoon steken) toch gemerkt dat het de Pixel was.
Ik kreeg die onlangs terug van de leverancier met de melding dat ze geen fouten zien. Dan uiteindelijk eens mijn vriendin haar SIM-kaart (Proximus) in de Pixel gestoken en daar ook geen problemen meer gehad.
Dus mijn SIM-kaart in CAT phone werkt. Vriendin haar SIM-kaart in Pixel werkt. Maar mijn SIM-kaart in Pixel werkt niet goed.
Aan wat kan dit juist liggen? En hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
Charly
Een heel eenvoudige voorlopige oplossing, @Charly1 , is dat je van foon switcht met uw vriendin. Dan werken beide correct. Dat geeft u de tijd om een andere oplossing te zoeken om nadien terug uw eigen gerief te gebruiken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |