Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-18 11h29
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
Ik ben sindskort klant bij jullie en heb vanaf dag 1 slechte internetverbinding.
Ik heb al meerdere opties geprobeerd en het probleem blijft. Ik heb ook handmatig instellingen ingevoerd maar de OnePlus 5 staat niet op jullie site, dus heb ik de oudere model geprobeerd namelijk de OnePlus 3. Het is nu iets beter maar nog niet optimaal.
Heb net ook gebeld met de "klantendienst/technische vragen" maar daar zitten incompetente studentes die geen bal verstand hebben van de nieuwste smartphones, en als je ze vriendelijk erop wijst dat ze wat meer moeten verdiepen in hun baan door de nieuwste smartphones te onderzoeken dan word je heel onvriendelijk door gebonjourd naar een Orange winkel.
HALLO DAME IK BEN IN ITALIË OP DIT MOMENT!!! 🤬🤬🤬
Dit gesprekk vond plaats om 09.56 uur. Ik hoop dat ze erop aangesproken word door haar meerdere, uiteindelijk zijn wij de klanten van Orange en niet andersom.
Terug naar het probleem, ik heb instellingen nodig voor de OnePlus 5 of OnePlus 5T hoe of waar kan ik deze krijgen? En zeg nou alsjeblieft niet "in de Orange winkel"😉😋
Ik heb een screenshot gestuurd van mijn signaalsterkte.
Mvg Murat Oflaz
Beste,
Ik ben sindskort klant bij jullie en heb vanaf dag 1 slechte internetverbinding. Ik heb al meerdere opties geprobeerd en het probleem blijft. Ik heb ook handmatig instellingen ingevoerd maar de OnePlus 5 staat niet op jullie site, dus heb ik de oudere model geprobeerd namelijk de OnePlus 3. Het is nu iets beter maar nog niet optimaal.Heb net ook gebeld met de "klantendienst/technische vragen" maar daar zitten incompetente studentes die geen bal verstand hebben van de nieuwste smartphones, en als je ze vriendelijk erop wijst dat ze wat meer moeten verdiepen in hun baan door de nieuwste smartphones te onderzoeken dan word je heel onvriendelijk door gebonjourd naar een Orange winkel. HALLO DAME IK BEN IN ITALIË OP DIT MOMENT!!! 🤬🤬🤬Dit gesprekk vond plaats om 09.56 uur. Ik hoop dat ze erop aangesproken word door haar meerdere, uiteindelijk zijn wij de klanten van Orange en niet andersom.Terug naar het probleem, ik heb instellingen nodig voor de OnePlus 5 of OnePlus 5T hoe of waar kan ik deze krijgen? En zeg nou alsjeblieft niet "in de Orange winkel"😉😋 Ik heb een screenshot gestuurd van mijn signaalsterkte.
Mvg Murat Oflaz
Ugh @Murat01
Allereerst: Buon viaggio! 🇮🇹
Ik betreur dat je niet kan genieten van de magische krachten van het internet. Ik raad je aan om de klantendienst te bellen op het gratis nummer 5000 of op Facebook & Twitter. Dan zoeken onze Orange-stamleden ⛺ naar een gepaste oplossing.
Zij zullen onderzoeken of het probleem ligt aan je toestel, je simkaart of je locatie.
Wolvengroet van Totem