Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-22 11h12
Antwoorden: 4 antwoorden
Bij begin klant orange, overal wifi in huis, geen probleem met iets opzoeken op het internet of bekijken op smarttv. Nu bijna nergens deftig wifi bereik en eindeloos lang wachten tot iets oplaadt op gsm, pc of smarttv. Zelfs bij netflix kijken veel onderbrekingen om bij te laden. Heel vervelend zeker nu het internet sneller en sneller wordt. Ligt het aan de verouderde toestellen door orange geleverd en geplaatst? Ik weet het niet maar meer betalen voor abonement en mindere werking/service krijgen is niet de bedoeling denk ik. Graag hulp!!!
Volume niet opgebruikt! Denk dat het eerder ligt aan het feit dat de router en decoder al meerdere jaren oud zijn en niet meer voldoen aan de hedendaagse standaarden.
Als de HGW en de decoder niet zouden voldoen aan de standaarden zoals je zelf zegt had Orange je bericht gedaan om alles te wisselen. Dus hoe je daar bij komt weet ik niet maar dat is dus niet correct.
Je kan al wel eens beginnen door in te loggen op je HGW en daar eens je wifi kanaal te verzetten. Op die manier kan je ook al je probleem proberen op te lossen.
Heb je al eens gelezen in de tips&tricks want daar staan dingen uitgelegd over de wifi dus lees dat eens door en zie of je het kan oplossen op die manier.
Kun je ook eens een beschrijving geven hoe je bent verbonden met de wifi want dat is ook wel belangrijk. Gebruik je Powerlines of een router of de HGW van Orange of een Mesh wifi ?
Waar staat je eventuele installatie als je iets van bovenstaande gebruikt ? Is je volume van het internet niet op gebruikt ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |