annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing beeld met Flybox

Topic gestart op: 09-05-19 19h43

Antwoorden: 7 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Storing beeld met Flybox

OPGELOST

Beste mensen,

Via Flybox 4G heb ik internet only en het ontvangst is zeer goed. Echter om IPtv te kijken, zoals Stievie free en Uncut (filmkanaal abo), heb ik kleine problems.

Het is probleem is als volgt: tijdens het kijken van een film (uncut) of naar een voetbalwedstrijd (Q2 via Stievie free), blijft het beeld stilstaan na ongeveer 20 min (nadat de film is gestart) en dan dan loopt het beeld verder. Dit zoawel bij film, als bij voetbal. En dat herhaalt zich meerdere keren.

Bij de andere zenders, zoals VRT/RTBF of Moviemax, heb ik dit niet. Alles loopt perfect.

Wat kan er iets aangedaan worden en zijn er al mensen die dit probleem ook hebben of hebben gehad.

Gegroet,

Surfer

 

 

 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Een betere locatie zoeken is nooit verkeerd. Je kan dat uittesten door uw flybox op verschillende plaatsen te zetten en dan bvb met uw smartphone een speedtest te doen. Zo kun je achterhalen of er wezenlijke verschillen merkbaar zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Surfer 

Om een duidelijker beeld te krijgen, op wat voor een toestel kijk je uw films en hoe is dat toestel verbonen met uw flybox? (WiFi of kabel).

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Ik kijk iptv via laptop en die is verbonden met de kabel. Eigenlijk wordt er hier online gekeken. 

Inmiddels hebben we hier.de Flybox hoger gezet en in een andere richting gedraaid.

Er zijn nu 5 blokjes te zien ipv 4. We gaan het verder uittesten. 

Surfer

Cdt24801
Wijze
Wijze

Prima, hou ons op de hoogte van de evolutie als je wil Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen