annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Topic gestart op: 19-09-20 22h40

Antwoorden: 28 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Hoi hoi,

Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?

 

 

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Cdt24801
Wijze
Wijze

@haelewyn 

Dat lees ik nu eens graag zie ... En inderdaad, hier word je niet scheef bekeken omdat je (ook) producten van andere providers hebt. In tegendeel, dat kan soms een klaardere kijk op de dingen geven.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  ik heb Streamz+ omdat ik Play More heb. Eerlijk gezegd is er niet veel aan Streamz maar voor ons dan hier thuis. Hebben onlangs ook Disney+ genomen en die staat hier elke dag aan , maar het is smaken verschillen. Had er persoonlijk iets meer van verwacht maar zoals ik al zei het is smaken verschillen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

@patrick2 Yup, smaken verschillen en dat is maar goed ook.

We hadden Play vanwege de themazenders, maar jammer genoeg zitten die nu alleen in Play More en dat is een kost meer. 

Waarom is alles versnipperd tegenwoordig?... men moet voor alles betalen zeg. Gelukkig is de VRTnu en dat is gratis.

patrick2
Wijze
Wijze

@Surfer  maar ik ga het toch eruit gooien. Het is toch € 25 en als we het niet gebruiken is het jammer geld. Zoals al eerder gezegd die Disney+ is een goede zet want dat staat hier elke dag op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

@Patrick, maar als je het buitengooit heb je ook niet meer die gratis films. En nu zit streamz er nog is voor niet in want jullie rekenen dat allemaal niet mee. Als je natuurlijk geen Telenetter bent zoals cdt of hoe noemt die daar, want ik hoef niet te weten waar die klant is dan weet je dat wel. En ik zeg het nog eens bij Telenet goochelen ze met cijfers.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen