annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Topic gestart op: 19-09-20 22h40

Antwoorden: 28 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Hoi hoi,

Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?

 

 

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb sinds vanmiddag ook Disney+ @patrick2  en mijn eerste indruk is wel ok!!  Ik ga het eens een maandje proberen.

1 minpuntje misschien, je kan niet betalen met een gewone bankkaart. Je hebt een kredietkaart of Paypal nodig. Netflix heeft dat wel en dat betaal ik via Maestro, elke maand gaat dat van mijn zichtrekening. Een tip voor Disney+ ... Het zou goed zijn voor mensen die geen kredietkaart hebben en Disney+ willen, dit dan ook met een gewone bankkaart kunnen betalen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  daar heb je inderdaad een punt. Mijn partner heeft wel een kredietkaart maar ik heb geen dus ik zou niet kunnen betalen. Beter een systeem dat voor iedereen toegankelijk is. 

Denk niet dat je er spijt van krijgt hoor staat honderden films in en hier staat het elke dag op sinds de lancering. Ik kijk niet maar mijn partner wel 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Surfer 

Ik vind het te duur voor wat het is. Gebruik enkel Netflix om films te kijken. Veel zaken van Streamz kan je ook via VTMGO en VRTNU vinden en dat is gratis.

 

stravarius
Veteraan verkenner

Joery, sory dat ik het nogmaals moet zeggen maar als je bij Orange Tv it weet je het niet hoeveel dat kost. En je kan verschillende opties nemen. Want als je playmore neemt heb je er 3 in één. streemz 2000 films gratis en nog extra zenders. Enkel als je dit nu koopt moet je wachten, door die invoering van streamz loopt alles wat trager.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@stravarius 

Snap uw antwoord(en) niet... Waarom zou ik niet weten hoeveel dat kost? Streamz is niet alleen voor klanten van Telenet hé.  Iedereen kan Streamz kijken, je hebt enkel een internetverbinding nodig ...

streamz.JPG

Leden met de meeste pluimen