annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Topic gestart op: 19-09-20 22h40

Antwoorden: 28 antwoorden

Surfer
Ervaren genezer

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Hoi hoi,

Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?

 

 

Labels (1)
28 ANTWOORDEN 28
Anonymous
Niet van toepassing

@stravarius 

Als het op een ander toch allemaal beter is vraag ik mij af wat jij dan hier zit te doen. Ik ben tevreden met mijn pakket en niemand hoeft te moeien met wat ik heb of betaal. Voor de rest maak ik hier geen woorden meer aan vuil.

Fijne dag nog!

Surfer
Ervaren genezer

Ik stel voor dat we dit onderwerp op slot doen, want we wijken een beetje af van het onderwerp en moddergooien, daar heeft niemand zin in.

Iedereen is welkom hier en we kunnen veel van elkaar leren, als we elkaar helpen en bemoedigen. En laten we het ook netjes houden... dit is ook zo op andere forums.

Streammz is er klein en groot, in gewicht en in bedrag.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@stravarius 

Jij bent wel heel zeker van jezelf maar je zit er kilometers naast. In de eerste plaats, wat weet je van mij? Waar haal je het lef vandaan om mij "jij daar bij Orange" te noemen"? Wie ik ben, wat ik doe, welke producten ik bij wie heb ... je weet er geen snars van, net zomin als je dat weet van andere Tribers hier. Jij gaat uit van uw eigen veronderstellingen en dat is dan maar de waarheid. Hoe hoog in uwen bol kunt ge het hebben?

En denk je echt dat je de enige hier bent die weet hoe het zit bij Telenet? Dan heb je het wel heel hoog in uwen bol ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Hamaaai, wat is dat hier allemaal van "complot" theorieën...
Straks kom je mij nog vertellen dat de CIA, FBI en de KGB er ook voor iets tussen zitten.

Het gaat hier om Telecom producten hé.
 
Soit, ik deel Streamz met de familie (net zoals deezer en Netflix)
Leuk, paar leuke serie die ik al wou zien (vooral de HBO zoals Westworld etc)
Maar om dat bedrag alleen te betalen vind ik het nog te weinig...

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Voila... Ik heb enkel mobiele telefonie van Orange en ik heb me nog niet onwelkom gevoeld op Tribe.

Ik heb niets tegen Orange maar voor de andere producten ben ik nog niet overtuigd.

Wat niet is kan nog komen.

Leden met de meeste pluimen