Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-24 14h46
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik ben aan het overwegen om over te stappen van Telenet naar Orange voor de combinatie van Internet+TV+GSM.
Bij telenet heb ik recht op één gratis data card per abo.
Het is me niet helemaal duidelijk hoe dat zit bij Orange. Idealiter zou ik 2 data-only kaarten hebben in combinatie met één gsm-nummer (ééntje voor mijn alarmsysteem en ééntje voor robotmaaier die buiten bereik van de wifi opereert).
Dus eerste vraag ... zijn zo'n surf extra kaarten mogelijk icm een love-pack?
Tweede vraag ... kan je meerdere surf extra kaarten koppelen aan één gsm nummer?
En derde vraag ... kan met zo'n surf extra kaart sms berichten versturen?
Hey @bertvd74 ,
Vraag 1 & 2: aan ieder mobiel abonnement kun je een 3 data kaarten koppelen.
Vraag 3: ik heb het ooit eens getest, ik kon met een data kaart sms'en verzenden, echter werd dit aangerekend als verbruik buiten abonnement aan €0.15 per sms. Dit heb ik getest toen het nog Go abonnementen waren. Mogelijk kan het zijn dat dit niet meer werkt.
Een andere mogelijkheid is dat je bvb een "Child" abonnement neemt van €5.
Dit omvat 2Gb mobiele data, 150 belminuten en onbeperkt sms'en. Je moet hiervoor wel minstens 1 "normaal" Orange mobile abonnement hebben op je factuur voor je een "Child" abonnement kunt nemen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |