Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-12-18 01h02
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Onlangs ben ik overgestapt naar het LOVE + Koala abbonement, de belminuten en berichten gebruikt mijn Moeder en heb ik dus ook de Surf Extra Kaart aangeschaft aangezien ik zelf alleen maar de data nodig heb. Nu is het probleem dat ik geen 4G krijg nog 3G, moet ik deze Surf Kaart eventueel nog apart activeren?
Ik maak gebruik van de Xiaomi Redmi Note 5
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook.
@Pitlobi een correctie ivm de Surf Extra Card, enkel bedrijven krijgen 3GB extra data.
@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook.
@patrick2 schreef:@Pitlobi u moet uw surfcard extra wel activeren. Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd. Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren. De surfcard extra kan u gebruiken in elk toestel waar data op toelaatbaar is dus eventueel een extra smartphone voor enkel de data te gebruiken werkt ook.
Als je die surfcard in de shop bent gaan halen is die toch al rechtstreeks geactiveerd of niet? Iemand ervaring hoe lang het duurt eer die werkt? Krijg je hier bericht van?
Normaal gezien wel, ja. Een activatie gebeurt in de regel meteen, maar kan tot 48 uur duren. Indien het dan nog niet on orde is, de klantendienst alarmeren ..
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |