annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf kaart in Windows 10 PC

Topic gestart op: 05-01-21 00h22

Antwoorden: 5 antwoorden

MVB
Aspirant verkenner

Surf kaart in Windows 10 PC

Ik heb vandaag een extra surfkaart op mijn Go Unlimited abonnement laten activeren.

Bedoeling is om internet te hebben op plaatsen waar geen Wifi is of waar ik de WiFi niet kan/wil gebruiken.

Mijn toestel is een portable Fujitsu Lifebook U904 met Windows 10 versie 20H2.

Bij de opstart wordt het simkaartje herkend en wordt gevraagd te ontgrendelen (dus pincode ingeven) ; toestand gaat naar "voorbereiden"; daarna krijg ik  "Stay safe Orange B" met "geen bereik". Na enkele ogenblikken verdwijnt alles en nog enkele ogenblikken later kan ik terug herbeginnen met de simkaart te ontgrendelen. Op vele, vele pogingen dat ik heb gedaan heb ik één à twee keer verbinding gehad.

Ik heb reeds alles geprobeerd met nieuwe drivers maar geen oplossing gevonden. Weet er iemand of er speciale instelling zijn om dit operationeel te krijgen.

ps. Simkaartje ook eens geplaatst in Samsung (Android) tablet - na ingave van pincode onmiddellijk mobiel netwerk beschikbaar. 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

@MVB Denk dat je op de support site van  Fujitsu zult moeten zien aangezien de sim werkt in je tablet

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MVB  goedemorgen, allereerst,

TagKerst.jpg

Ga hier eens lezen als je wil?

Klik op de blauwe hier.

Heb jij uw surfcard extra wel geactiveerd?

Als u in uw klantenzone gaat kijken kan u zien of deze is geactiveerd.

Zo niet bel dan even naar de 5000 de klantendienst of eventueel

eens de shop binnen gaan en dan deze als nog laten activeren.

Misschien dat iemand nog een andere oplossing heeft.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
MVB
Aspirant verkenner

Dag Josette,

dank voor jouw feedback. het is idd een interessant artikel. Nu alle opties die ik kan proberen geven geen oplossing. 

Zou het kunnen dat er bij Orange andere instellingen zijn voor een 'windows pc' dan voor een 'android tablet' ? 

Ook op internet vind ik weinig terug over windows pc's. zou mij raar lijken moest ik het enige geval zijn.

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@MVB  dat is jammer.

Maar dat zou goed kunnen, ik werk ook met Windows 10

en kom soms ook rare dingen tegen die op mijn tablet

wel werken. 

Heb je ze geactiveerd?

Je kan hier ook eens gaan lezen?

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen