annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf kaart in Windows 10 PC

Topic gestart op: 05-01-21 00h22

Antwoorden: 5 antwoorden

MVB
Aspirant verkenner

Surf kaart in Windows 10 PC

Ik heb vandaag een extra surfkaart op mijn Go Unlimited abonnement laten activeren.

Bedoeling is om internet te hebben op plaatsen waar geen Wifi is of waar ik de WiFi niet kan/wil gebruiken.

Mijn toestel is een portable Fujitsu Lifebook U904 met Windows 10 versie 20H2.

Bij de opstart wordt het simkaartje herkend en wordt gevraagd te ontgrendelen (dus pincode ingeven) ; toestand gaat naar "voorbereiden"; daarna krijg ik  "Stay safe Orange B" met "geen bereik". Na enkele ogenblikken verdwijnt alles en nog enkele ogenblikken later kan ik terug herbeginnen met de simkaart te ontgrendelen. Op vele, vele pogingen dat ik heb gedaan heb ik één à twee keer verbinding gehad.

Ik heb reeds alles geprobeerd met nieuwe drivers maar geen oplossing gevonden. Weet er iemand of er speciale instelling zijn om dit operationeel te krijgen.

ps. Simkaartje ook eens geplaatst in Samsung (Android) tablet - na ingave van pincode onmiddellijk mobiel netwerk beschikbaar. 

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
MVB
Aspirant verkenner

@Gregory: ik heb een call naar Fujitsu gedaan - ze hebben beloofd even na te kijken 

@josette: ik denk dat de surfcard bij mij wel actief is - vermits ze werkt in mijn tablet

via via heb ik vernomen dat het ook kan zijn dat de surfcards op een andere server connecteren dan de gewone simkaarten. Weet hier iemand meer over ? waar kan men die specifieren ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen