Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-07-21 19h11
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Ik merk op de app dat ik meer dan 50€ buiten abonnement ben gegaan. Ik ben er zeker van dat dit enkel aan mobiele data kan liggen (geen aankoop gedaan, onbeperkt bellen/sms’en in abonnement,...)...
Een drietal weken geleden terug heb in een surfherlaadbeurt aangeschaft van 5gb... in de app staat deze echter als 10gb weergegeven... zou er hier het een en ander kunnen misgelopen zijn? Momenteel heb ik nog een dikke gb over (9gb verbruikt). Maar in realiteit ben ik misschien al 4gb aan het surfen buiten bundel zonder het zelf te weten?
Heeft iemand al zoiets soortgelijks meegemaakt?
Alvast bedankt!!!
Hebben jullie geen melding of sms gekregen vanaf het moment dat jullie buiten jullie bundel gegaan zijn?
Ik zit met hetzelfde probleem maar kreeg 30gb te zien. Wel vervelend want plots verbruik van meer dan 100€!
Hoe het met herlaadbeurten zit weet ik niet, maar die 5 GB die we van Orange kado hebben gekregen via het OTY programma ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van Orange bleken er na activatie ook 10 te zijn.
Best eens een berichtje via messenger naar het webcare team sturen ter controle, dan weet je het zeker.
Misschien ter verduidelijking ook nog een screenshot van de app...
merk op dat er reeds van mijn “gratis surfvolume” verbruikt is, nog voordat mijn surfherlaadbeurt op is... (ik weet niet in welke volgorde de verschillende saldi worden opgesoupeerd)...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |