Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-07-21 19h11
Antwoorden: 6 antwoorden
Beste,
Ik merk op de app dat ik meer dan 50€ buiten abonnement ben gegaan. Ik ben er zeker van dat dit enkel aan mobiele data kan liggen (geen aankoop gedaan, onbeperkt bellen/sms’en in abonnement,...)...
Een drietal weken geleden terug heb in een surfherlaadbeurt aangeschaft van 5gb... in de app staat deze echter als 10gb weergegeven... zou er hier het een en ander kunnen misgelopen zijn? Momenteel heb ik nog een dikke gb over (9gb verbruikt). Maar in realiteit ben ik misschien al 4gb aan het surfen buiten bundel zonder het zelf te weten?
Heeft iemand al zoiets soortgelijks meegemaakt?
Alvast bedankt!!!
Ik heb exact hetzelfde probleem reeds 2 keer gebeld met de vraag of ik dan best dat bij koop maar helpdesk zei van niet aangezien ik volgens de klantzone nog data heb. Ik zou allesinds de factuur nog niet betalen. In bijlage mijn klanten zone ik dacht 2 keer 10 gb bij gekocht te hebben
Ik heb via Facebook messenger contact opgenomen op hen het probleem uit te leggen...
ik citeer een stukje uit het antwoord:
”Dit is momenteel een incident bij Orange, men doet een herlaadbeurt van 5GB en in de app zie je 10GB staan😕
Ik heb hier een dossier over aangemaakt...”
kwestie zal zijn de uiteindelijke factuur afwachten, vrees ik... ik heb alleszins wel de indruk dat het bij orange een gekend probleem is en ze aldus inschikkelijk willen zijn...
Misschien zélf ook eens contact opnemen via messenger? Op die manier kunnen ze in kaart brengen hoe groot het probleem zich voordoet?
mvg
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |