Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-21 10h02
Antwoorden: 10 antwoorden
Hallo,
Ik heb 15GB data per maand. Zeker ruim voldoende aangezien ik per maand ongeveer 3 GB verbruik heb. Deze week zag ik plots dat er 25GB. surfherlaadvolume tussen mijn data stond. Ik nam contact op met orange en de medewerker vertelde me dat ik dit aangekocht heb. Maar dit klopt helemaal niet. Ik had helemaal niets aangekocht. Integendeel, wat zou ik nu moeten met zoveel extra data terwijl ik mijn eigen data nog niet verbruikt krijg? Orange kan hier niets aan doen en de data zal doorgerekend worden op de factuur. En dit terwijl ik geen aankoop heb gedaan! Dit maakt me toch wel kwaad.
Dan zou ik toch je factuur afwachten want of wel heb je ergens per ongeluk opgedrukt of het is ergens een fout bij Orange. Dit is voor ons natuurlijk niet controleerbaar aangezien wij ook gewoon klant zijn net als jou en dus niet de middelen hebben.
Je geeft nu een prinsscreen van de My Orange app maar kijk eens in je klantenzone via de pc misschien staat er daar niks bij. Kan zijn dat de My Orange app ergens een verkeerde weergave geeft en dat je je druk maakt om niks.
Ik weet heel zeker dat ik nergens per ongeluk op geklikt heb. Ik kreeg dit te zien wanneer ik de app opende. Ook in de klantenzone via de laptop staat dit vermeld.
Ik kreeg als antwoord van Orange dat ik maar mijn internet moet uitzetten als ik er geen gebruik wil van maken.
Wat ik me ook afvraag is hoe het komt dat zowel mijn maandelijkse data als mijn 10GB cadeau gebruikt wordt. Wordt de cadeau eerst opgebruikt en daarna de maandelijkse data?
Ja als je het cadeau hebt wordt deze eerst gebruikt en daarna je maandelijkse data. Nooit tegelijk zover ik weet dus eerst je cadeau.
Vind het antwoord dat je krijgt wel wat ver gezocht want dat slaat nergens op. Zij kunnen perfect zien of jij deze data aangekocht hebt of niet.( Moest het aangekocht zijn ja dan is het voor jou een beetje vervelend want dan betaal je daarvoor tenzij anders bewezen maar dat kan je niet maar dit is terzijde.)
Nu heb ik ook eens gezien die € 10 surfherlaadvolume maar dat is er niet voor € 10. Want je krijgt 5 Gb voor € 10 dus je bedrag buiten abonnement zou dan hoger zijn als je 25 Gb hebt genomen. Voor vast internet heb je geen volume aan te kopen wantje hebt 3 TB per maand , als je vast internet hebt bij Orange dat weet ik niet.
Allemaal heel vreemd...
Ik neem morgen nogmaals contact op met Orange. De medewerker zou trouwens een dossier aanmaken maar bij een nieuw gesprek vertelde die medewerker dat er geen dossier aangemaakt was.
Vast internet hebben we bij een andere provider.
Dank je voor je tijd en uitleg
Heb je bevestiging gekregen dat je dit hebt aangekocht? een sms of iets anders? Ik zou toch even je factuur afwachten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
2 | |
1 |