annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telenet email verzend niet via orange flybox

Topic gestart op: 28-12-19 08h53

Antwoorden: 9 antwoorden

wheeman
Gewaardeerd verkenner

Telenet email verzend niet via orange flybox

Sinds een paar dagen kan ik geen mails meer versturen met mijn telenet adres via orange flybox via mac mail.

Via 4G hotspot op mijn telefoon lukt dit allemaal wel (is wel van telenet).

Via telenet webmail lukt ook alles perfect.

smtp instellingen zijn niet gewijzigd en heb ik ook nagekeken.

Iemand een idee om dit probleem op te lossen?

 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@wheeman  ik kan uw ip adres controleren of deze op een blacklist staat of uw email adres controleren of deze op een blacklist staat. Ik denk eerder dat uw email adres dan op een blacklist staat en nieuw uw ip adres. U mag altijd een persoonlijk bericht doen of 1 van de twee of allebei te controleren. Hier worden geen ip adressen of prive mail adressen of andere persoonlijke informatie aanvaard in een post dat is namelijk tegen de privacy regels.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
wheeman
Gewaardeerd verkenner

Dag Patrick

Dank u voor u hulp.

Het was mijn IP adress die op de blacklist van CBL en spamhaus ZEN terecht was gekomen.

Ik weet ook niet hoe ik daarop ben geraakt, maar ik ben ondertussen al delisted bij deze 2.

Echter sta ik ook nog op de dnsbl. (zie foto)

Enig idee hoe ik ook daar afgeraak? Of als ik er eigenlijk niet moet afgeraken, zie note "important" hieronder van deze site.

Ik ben wel van die 2 blacklist afgehaald, maar ik kan nog steeds geen mails versturen

 

 Schermafbeelding 2019-12-29 om 23.34.21.png

Important: Only IPs with email servers can be delisted. Our service is intended to operate only within SMTP transactions without user authentication. As all IPs without email server are out of this scope, there will be no harm in these cases. Do not worry if your IP is listed without an email server running at it.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@wheeman  hiervoor eens contact opnemen met Telenet om uw email adres weer van de blacklist af te halen. Als het echt specifiek het ip adres is dan de klantendienst van Orange contacteren de 5000 , maar denk eerder dat je email adres op de blacklist staat. Dus bel daar Telenet maar voor en die gaan een dossier maken om u er terug eraf te krijgen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
wheeman
Gewaardeerd verkenner

Het is opgelost.

Mijn IP adress gereset en tis opgelost.

Thanks!

Cdt24801
Wijze
Wijze


@wheeman  schreef:

Het is opgelost.

Mijn IP adress gereset en tis opgelost.

Thanks!


Fijn dat het in orde is en we hebben alweer nuttige info om bij te houden.😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen