annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you

Topic gestart op: 01-01-23 12h46

Antwoorden: 2 antwoorden

Gervais
Aspirant verkenner

Thank you

OPGELOST

Kan ik mijn Orange thank you 4gb door geven aan een ander familielid die niet op dezelfde factuur staat ?

Bedankt bij voorbaat.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Gervais 

Ja je kan enkel je mobiele data cadeau doorgeven dat is geen probleem. Maar hiervoor dien je wel elkaar eerst familie te maken via de My Orange app anders gaat het niet. 

In onderstaande link staan de stappen die je moet ondernemen om elkaar familie te maken. Hier zijn geen verbinding aan elkaar en je komt ook niet in eens bij elkaar op de factuur dus daar geen zorgen over. Je kan elkaar ook op elk moment geen familie meer laten zijn dat is altijd opzegbaar of aanvraagbaar. 

https://www.orange.be/nl/hulp/orange-thank-you/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-fami...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@Gervais 

Ja je kan enkel je mobiele data cadeau doorgeven dat is geen probleem. Maar hiervoor dien je wel elkaar eerst familie te maken via de My Orange app anders gaat het niet. 

In onderstaande link staan de stappen die je moet ondernemen om elkaar familie te maken. Hier zijn geen verbinding aan elkaar en je komt ook niet in eens bij elkaar op de factuur dus daar geen zorgen over. Je kan elkaar ook op elk moment geen familie meer laten zijn dat is altijd opzegbaar of aanvraagbaar. 

https://www.orange.be/nl/hulp/orange-thank-you/hoe-voeg-ik-iemand-toe-aan-mijn-orange-thank-you-fami...

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gervais
Aspirant verkenner

Bedankt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen