annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trage updates in de app over mobiel internet

Topic gestart op: 22-02-22 20h41

Antwoorden: 4 antwoorden

Lotteke1
Gewaardeerd verkenner

Trage updates in de app over mobiel internet

Deze zomer zat ik meer dan €100 boven mijn limiet terwijl er in de app stond dat ik nergens over mijn limiet zat. Dus niet 100% op de gegevens in de app vertrouwen… Zeker niet als je op reis bent en veel 4G gebruikt.

Labels (1)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Lotteke1 goedemorgen,

als je vanuit België naar het buitenland telefoneert of sms- en doet

betaal je de roaming kosten. En die lopen op. 

Ons apenland is het enige land die dat aanrekent!

Tagnieuw.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lotteke1 

Ben je ook zeker dat het over de mobiele data gaat en niet dat het bepaalde sms kosten zijn of dat het bel kosten zijn buiten je bundel ? 

Weet nu niet welk abonnement je hebt maar als je zo veel data gebruikt is het ook misschien eens tijd om je formule eens te bekijken of die nog bij je past. Dat is meestal iets wat de meeste niet doen want de meerderheid wil gewoon niet meer betalen. Maar vergeet niet dat tegenwoordig bijna alles via mobiel internet gaat of via wifi. 

De gegevens in de app zijn wel te vertrouwen want voor de data is het real time gemeten. Maar die app is er ook voor zo dat je er regelmatig eens op kijkt of je niet te veel kan en gaat verbruiken. Daarnaast kan je ook een herinnering instellen bij zoveel % dat die je waarschuwt dat je aan je limiet komt. 

Dus eigenlijk heb je genoeg punten om eens te overlopen zodat je dus geen onaangename rekening meer krijgt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Lotteke1
Gewaardeerd verkenner

Dit zijn screenshots van toen...

0 pluimen
Lotteke1
Gewaardeerd verkenner

Toen ik €10 boven mijn limiet zat heb ik meteen gebeld naar Orange om al mijn limieten op 0€ te zetten zodat ik er niet meer over kon gaan. Blijkbaar was er een fout gebeurd bij Orange zelf dus heb ik uiteindelijk de torenhoge rekening niet hoeven te betalen! Waarvoor dank.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen