annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Upnp protocol op flybox voor ip camera

Topic gestart op: 29-11-18 10h19

Antwoorden: 2 antwoorden

bodegem
Gewaardeerd verkenner

Upnp protocol op flybox voor ip camera

Hallo. Ik heb een aantal dahua ip-wifi-camera geplaatst en wil die nu beheren via de app tinycam pro. Via de wifi en de flybox werkt dit perfect. Maar buitenshuis via  4g lukt niet. de app werkt blijkbaar met portforwarding en het upnp protocol. In de flybox kan ik dit aanzetten maar de app herkent dit niet. Je kan in de flybox blijkbaar ook niks manueel invoeren, enkel aan en uit zetten. De beelden live bekijken gaat via poort 554 en RTPS protocol. Ik heb het ook geprobreerd via de tab virtual server maar zonder resultaat Heeft iemand ervaring met dit probleem ? Groetjes Marc

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo. Ik heb een aantal dahua ip-wifi-camera geplaatst en wil die nu beheren via de app tinycam pro. Via de wifi en de flybox werkt dit perfect. Maar buitenshuis via  4g lukt niet. de app werkt blijkbaar met portforwarding en het upnp protocol. In de flybox kan ik dit aanzetten maar de app herkent dit niet. Je kan in de flybox blijkbaar ook niks manueel invoeren, enkel aan en uit zetten. De beelden live bekijken gaat via poort 554 en RTPS protocol. Ik heb het ook geprobreerd via de tab virtual server maar zonder resultaat Heeft iemand ervaring met dit probleem ? Groetjes Marc

Ugh @bodegem,

 

De Orange-stamleden helpen je graag verder! Zij dienen namelijk de APN te activeren op je simkaart!

 

Ze verwachten een rookseintje van je via het gratis nummer 5000 (optie 4)

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totems Groet 🏹

patrick2
Wijze
Wijze

@bodegem ik heb wat info gezocht over de tinycam pro app maar heb het idee dat dit niet de offciele app is van de Dahua cam. Dus dat kan betekenen dat u dan inderdaad dingen moet aanpassen maar daar is geen verdere support op omdat wij daar ook niet de kennis van hebben van die instellingen dat ligt dan puur aan die app en uw eigen camera instellingen. Moest die app wel officieel van de Dahua zijn om uw camera's te activeren en te beheren dan kan u ook via die app via de 4G werken want daar is het immers voor gemaakt. En dit ook allemaal zonder extra instellingen . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen