Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-04-24 08h54
Antwoorden: 7 antwoorden
Als nieuwe klant vind ik geen mogelijkheid om het mobiele verbruik bij meerdere toestellen op te volgen in één centrale account. Slechts één nummer lukt, bij de andere volgt een foutmelding "iets fout gegaan". Ik log in via pc (heb zelf geen toegang tot de app, want zelf geen orange abonnement). Hoe volg ik het verbruik van die andere toestellen?
Hey @iv-8_orange ,
Het feit dat je de andere nummers kunt zien in de klantenzone wil zeggen dat je correct geregistreerd bent als factuurbeheerder. Echter dat rood kruis, ik zou eens proberen met een andere browser of eens cookies verwijderen van je browser, je weet nooit dat dit iets oplost...
Je kan in principe de My Orange app op je gsm zetten, ook al heb je geen Orange simkaart in je gsm zitten. Je vult dan het gsmnr in van 1 van de Orange nummers en er zal daar een sms toekomen met een code. Vul de code in en voila... De app werkt. Mogelijks zul je meerdere nummers moeten proberen om te weten te komen welke van de 3 de factuurbeheerder is en alle nummers kan beheren.
Andere browser, en verwijderen cookies wijzigt niets.
De info over de app lijkt niet correct. My Orange is voor mij als niet-Orange klant wel degelijk niet beschikbaar: "De toegang tot deze app is voorbehouden aan Orange klanten, Je toestel bevat geen Orange Sim-kaart.
@iv-8_orange ,
Mijn excuses. Ik wist dat je de app kon linken aan een ander nummer., maar blijkbaar checkt de app ook of dat er effectief een Orange sim in de gsm zit.
Net even getest op een Iphone. Orange simkaart insteken, app openen en "registeren" en daarna eens terug je originele (niet Orange) simkaart insteken.
En voor de klantenzone zou ik toch eens de klantendienst contacteren. Met een gsmnr van een ander netwerk kun je ze bereiken op 0800 85 000.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |