Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-10-18 13h39
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo,
ik sinds juni een flybox aangeschaft, ben er tevreden over en het doet wat het moet.
ik heb een abonnement met de double boost erbij voor 20€/maand, vorige maand ben ik over de datalimiet gegaan en had een week of 2-3 geen internet. dus heb ik braaf gewacht tot de data gereset werd, nu is dat 6 dagen geleden gebeurd en sinds gisteren kreeg ik te horen dat mijn surfvolume 100% is opgebruikt (56gb) en vandaag mijn double boost ook 100% opgebruikt. dus deze wil ik even checken in mijn klantenzone om tot de ontdekking te komen dat ik daar helemaal niet op geraak. ik vind nergens anders enige info om de klantenzone te kunnen bekijken
ps: ik ben een vroegere mobistarklant geweest en mijn emailadres staat nog in het systeem, maar als ik me daar op inlog krijg ik te lezen dat er niets gevonden kan worden.
iemand enig idee wat ik kan doen? ik had al wel te horen gekregen dat ik me moet inloggen met mijn pincode/pukcode ofzo maar dat is me niet gelukt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
is opgelost ondertussen, ik heb naar de klantendienst gebeld en daaruit bleek dat ik mijn limiet van de daluren al opgebruikt had. dus ik heb bijgekocht en zij hebben ineens mij het gsm nr van die kaart gegeven.
ik moet dus die gsm nr als gebruikersnaam gebruiken en als paswoord de pukcode.
ze zouden dat wel iets duidelijker mogen vermelden op de papieren die je krijgt
@sturmer wat geeft de klantenzone aan als u een nieuw profiel aanmaakt ? Het kan wel zijn dat u een nieuw profiel moet aanmaken nu dat het Orange is geworden. Ben er natuurlijk ook niet helemaal zeker van maar is een vermoeden. Ben ook niet helemaal zeker of u uw data gaat zien in uw klantenzone omdat als men het verbruik wil zien er een bepaalde foutmelding komt. Anders even via facebook messenger bericht sturen of naar de 5000 bellen voor verdere info. Mischien ook makkelijk mocht u geen nieuw profiel aan kunnen maken dat ze uw oude gegevens verwijderen zodat u toch verder kan. Eventueel ook vragen of ze kunnen wat uw verbruik is .
PS/: misschien een love abonnement nemen waarin u onbeperkt kan surfen mocht u zo alle maanden uw limiet opmaken , het is maar een idee en u moet dat zelf bekijken natuurlijk kan niet meer dan een advies geven.
@patrick2 Bedankt voor u antwoord, dat gedeelte van een nieuw profiel aanmaken heb ik nog niet gevonden dus ga ik deze is eerst zoeke en eens testen. Een ander abonnement is geen optie, ik heb deze genome zuiver en alleen voor de flybox omdat andere providers zo iets niet hebben. En de 5000 zal de laatste optie worden, zoveel geduld om aan die lijn te hangen heb ik niet meer 😁
is opgelost ondertussen, ik heb naar de klantendienst gebeld en daaruit bleek dat ik mijn limiet van de daluren al opgebruikt had. dus ik heb bijgekocht en zij hebben ineens mij het gsm nr van die kaart gegeven.
ik moet dus die gsm nr als gebruikersnaam gebruiken en als paswoord de pukcode.
ze zouden dat wel iets duidelijker mogen vermelden op de papieren die je krijgt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
2 | |
1 | |
1 |