Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-08-23 16h59
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wij vestigen uw aandacht op het feit dat vanaf 1 september 2023 de forfaitaire schadevergoeding zoals beschreven in de algemene voorwaarden, meer bepaald in de artikelen 6.9 (Abonnementen), 10.14 (Internet Everywhere en Home Flybox) en 11.10 (Internet en TV diensten en Internet en TV diensten via fiber) zal aangepast worden overeenkomstig de wet van 4 mei 2023 die boek XIX invoegt in het Wetboek van economisch recht, als volgt: 20 euro als het verschuldigde saldo lager dan of gelijk is aan 150 euro; 30 euro vermeerderd met 10% van het verschuldigde bedrag op de schijf tussen 150,01 en 500 euro als het verschuldigde saldo tussen 150,01 en 500 euro is; 65 euro vermeerderd met 5% van het verschuldigde bedrag op de schijf boven 500 euro met een maximum van 2000 euro verschuldigde saldo hoger is dan 500 euro.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het lijkt me toch vrij logisch dat ze eert een herrineringsbrief opsturen en niet metteen een "boete" opsturen/ of opschorting?
De post van tegenwoordig is verschrikkelijk! Ik krijg mijn post niet altijd en zie dan op mijn app, faktuur te betalen..... dat is niet normaal! Maar ik sta onder bewindvoering dus al mijn kosten gaan naar de bewindvoerder die dat moet uitvoeren. De post komt niet altijd toe.
Digitaal is niet mogelijk omdat mijn bewindvoerder een gezinslid is en voor de vrederechter alle documenten moet kunnen voorleggen.
Inderdaad, de eerste herinnering moet kosteloos zijn: iedereen kan al wel eens iets vergeten.
Helaas, recent kreeg ik een eerste herinnering voor het betalen van mijn energiefactuur: niks kosteloos, onmiddellijk een herinneringskost erbij gerekend 😩
Het lijkt me toch vrij logisch dat ze eert een herrineringsbrief opsturen en niet metteen een "boete" opsturen/ of opschorting?
De post van tegenwoordig is verschrikkelijk! Ik krijg mijn post niet altijd en zie dan op mijn app, faktuur te betalen..... dat is niet normaal! Maar ik sta onder bewindvoering dus al mijn kosten gaan naar de bewindvoerder die dat moet uitvoeren. De post komt niet altijd toe.
Digitaal is niet mogelijk omdat mijn bewindvoerder een gezinslid is en voor de vrederechter alle documenten moet kunnen voorleggen.