annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat moet ik doen? 3 nummers al een week zonder ontvangst na overdracht Undo --> Orange

Topic gestart op: 09-03-25 19h17

Antwoorden: 3 antwoorden

Dennis4
Rekruut scout

Wat moet ik doen? 3 nummers al een week zonder ontvangst na overdracht Undo --> Orange

  • Dinsdag 4 maart overdracht gestart,  oude sims vielen vrijwel direct uit. Nieuwe sims maken tot op heden geen verbinding... het gaat om 3 sims, waaronder voor mijn kinderen dat ze bereikbaar zijn ( ivm problemen openbaar vervoer,  van en naar school )

De klantendienst vertelde me, als ze me niet ( per ongeluk? ) weigerden, dat ik geduld moest hebben.

Het was naar de achterliggende dienst doorgegeven en de klantendienst als 1ste lijn niet meer kunnen doen... wat volkomen begrijpelijk is.

Maar..... wat niet begrijpelijk is, is dat we al bijna een week geen mobiele telefoon hebben op 3 van onze toestellen

Zo. Dit moest even van mijn hart... 

Labels (4)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Henk
Ervaren verkenner

Niet fijn om te horen, een vriend van mij heeft dit ook meegemaakt. Hij heeft een dossier laten opmaken en de dagen dat hij geen telefoon had heeft hij die dagen niet moeten betalen.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Dennis4 goedemorgen,

het kan ook zijn dat je oude provider het niet goed gedaan heeft

gebeurd vaker! Heel erg.

Haal je kaarten er eens terug uit.

Ga eens naar een shop?

Of probeer ens een berichtje te doen naar FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

2025.jpg

 

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
0 pluimen
ReadyFreddy
Aspirant verkenner

Best nog eens bellen en vragen hoe het staat . . . volhouden !

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen