Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-24 11h45
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil de overstap van scarlet naar orange maken. dus op 24 februari 2024 vraag ik via internet een nieuw abonnement met behoud van nummer aan bij orange. De simkaart ontvang ik 2 dagen later, maar de activatie lukt tot op heden niet. ik bel bijna dagelijks naar de helpdesk van orange daar zeggen ze me steeds dat de specialisten ermee bezig zijn maar ik begin er aan te twijfelen of er wel specialisten werken. op 1 april vervalt mijn nummer van het werk en ben ik niet meer bereikbaar via dat nummer. dus had ik graag gehad dat mijn activatie in orde komt. ik hoop dat het via deze weg sneller kan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Neen hoor, @rudi3 Hier zitten alleen klanten
De specialisten zitten bij Orange
Je kunt evt een bericht sturen vis Facebook/Messenger
Good luck
Werd de zelfde dag nog geïnformeerd, na het weekend werd het onmiddellijk opgelost.
Neen hoor, @rudi3 Hier zitten alleen klanten
De specialisten zitten bij Orange
Je kunt evt een bericht sturen vis Facebook/Messenger
Good luck
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |