annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

coyote met Arend Premium ook op extra surf simcard ?

Topic gestart op: 12-07-18 15h56

Antwoorden: 8 antwoorden

AlpineA610
Gewaardeerd verkenner

coyote met Arend Premium ook op extra surf simcard ?

Situatie : Heb Arend Premium en recent gratis (in abonnement vervat) extra surf simcard aangevraagd (nog niet ontvangen). Op mijn smartphone Icoyote geïnstalleerd = werkend, maar bedoeld als back-up !

Idee : ik wens een 7" tablet te gebruiken voor navigatie/ icoyote in de wagen = groot scherm.

Vraag : wordt de extra surf sim card gelinkt aan mijn sim card Arend Premium zodat ik ook hier de services van Coyote kan genieten, of ben ik verplicht steeds de smartphone te gebruiken?

Thx, Yves

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
AlpineA610
Gewaardeerd verkenner

Tethering zal niet functioneren hoor, wel de verbinding tussen beide devices op zich maar niet de overdracht van real-time data bedoeld om naar een software applicatie op de tablet te sturen.

Komt daar ook nog bij dat je dan de stroomverbruik en data dubbel hebt wat je ecologische footprint niet bepaald gunstig doet uitkomen. De opsplitsing in mijn denkpatroon komt van een optimalisatie voor navigatie/ smartphone. De smartphone doet al veel tegelijkertijd trouwens !

Puur uit veiligheids/makkelijkheidsprincipe eveneens die ontdubbeling. Een aanvaardbaar schermgrootte en goede afleesbaarheid (Amoled voor direct zonlicht) en het feit dat ik zweefvlieg software en Icoyote op die 7" zou draaien.

Ik ben ook nuchter genoeg om niet te verlangen dat een service provider aan alle verzuchtingen van individuen dient te voldoen, maar dit kan een vraag zijn die bij een breder publiek weldegelijk speelt.

Ik heb een beroepsmatig verleden in professionele Wifi-3/4G dus weet dat er dingen kunnen. Fingers crossed - de toekomstgericht visie van Orange / Coyote systems zal uitwijzen waar we eindigen 🙂

Have fun, Yves

AlpineA610
Gewaardeerd verkenner

We zijn ondertussen 7,5 weken verder !

Ik ben recent overgestapt na 10 jaar Proximus, 13 jaar Telenet, naar Orange voor de hele zooi. Het blijft nog de goeie zet in mijn situatie/gebruik TV-Internet-Mobiele abonnementen.

...... maar wat heb ik 't mij al beklaagd aan (mis)communicatie ! Wanneer 'een' medewerker net dat ietsje verkeerd leest/luistert wordt er een weg ingeslaan die weken en meerdere mails/telefoons later pas kan rechtgezet. Frustrerend.

Coyote systems praatte in den beginnen naast de kwestie ondanks alle data/instellingen per SIMcard en devices te hebben doorgegeven. Aansluitend gemeld wat reeds bekend was één card - één nummer - één abonnement. Maw woorden gebruik je smartphone voor Coyote of koop een 2de abonnement = lekker commercieel

Orange hielp door 2 keer een technisch geschoold persoon te laten bellen, eigenlijk met dezelfde uitleg, zonder vergaande technische onderbouwdheid. Maar stelde voor om intern naar de 'sales' door te geven teneinde een commerciële oplossing aan te dragen. Dat duurde uiteraard ook een week, totdat ik zelf in de pen gekropen ben.

Waar het op neerkomt is dat er inderdaad een normale SIM met nieuwe telefoonnummer in de tablet dient te komen waarop een Icoyote abonnement kan draaien. De vraag is hoe ze 't gaan oplossen, .... mischien iets voor onder de Kerstboom - dat moet toch een haalbare datum zijn toch?

Ondertussen al wat uitgetest met Waze (op voorstel van :-)) op ritten naar Frankrijk en lokaal België, : best oké, voldoende actieve leden in de community, dus betrouwbaar. Acurate info/gps/begeleiding/ineractief voor tankstations e.d. niet mis !

Wait and see ..... until spring bandini.

PowerConsultant
Gewaardeerd verkenner

 Als alternatief kan je wel het gratis WAZE gebruiken...

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Situatie : Heb Arend Premium en recent gratis (in abonnement vervat) extra surf simcard aangevraagd (nog niet ontvangen). Op mijn smartphone Icoyote geïnstalleerd = werkend, maar bedoeld als back-up !

Idee : ik wens een 7" tablet te gebruiken voor navigatie/ icoyote in de wagen = groot scherm.

Vraag : wordt de extra surf sim card gelinkt aan mijn sim card Arend Premium zodat ik ook hier de services van Coyote kan genieten, of ben ik verplicht steeds de smartphone te gebruiken?

Thx, Yves

Ugh @AlpineA610

 

Boeiende vraag, beste aspirant verkenner!

 

Je kan enkel gebruik maken van Icoyote op je smartphone. Het kan niet gelinkt worden aan je surf extra card.

 

Met de Surf Extra Card kan je het surfvolume (geen applicaties) van je mobiel-abonnement delen met een ander toestel, zoals een tablet of een laptop.

 

Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!

 

🐺 Totems Saluut 🐺

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen