Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-23 17h58
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik ben onlangs overgeschakeld naar een e-sim op me oud toestel en ondertussen ook een nieuw toestel gekocht kan ik de bestaande e-sim van het oude toestel op het nieuwe toestel overzetten.Hoe gaat dit in zijn werking.
Klopt je dient die optie te gebruiken , activeer op nieuw toestel.
Als je dat doet dan ben je inderdaad de verbinding kwijt op je oud toestel.
Patrick2
Heb ik ondertussen gedaan van s20 naar s23 .Het ging vlot het overschakelen.
En alles werkt goed.Dank je wel voor je hulp.
Je code is hetzelfde die is ongewijzigd.
Kijk via je klantenzone daarin vind je die info terug anders tik je expres je verkeerde code in drie keer en geef je de pukcode op ( ook in je klantenzone te vinden ). Daarna kan je dan een nieuwe pin maken.
Als je probleem is opgelost vergeet niet de oplossing aan te vinken dat je geholpen heeft op die manier kunnen we andere ook weer helpen.
Patrick2
Gaat over Qrcode dat ik op een blad heb gehad toen ik de eerste keer de e-sim installeerde.Die code zal waarschijnlijk niet meer werken .Hoe kan ik zo nieuw blad krijgen online met een nieuwe code.van de e-sim die ingestalleerd staat op me nieuwe toestel.Qrcode kan ik nergens terug vinden in mijn profiel in de klantenzone.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |