annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

extra data bovenop pack via werkgever

Topic gestart op: 11-02-20 15h12

Antwoorden: 2 antwoorden

akin
Rekruut scout

extra data bovenop pack via werkgever

Ik heb een pack via mijn werkgever (budget €50), maar het lijkt erop dat hier maar 2Gb data vervat zit. Kan ik op eigen kosten een aantal Gigabites aan dat package toevoegen? Want gewoon blijven verder surfen, zal me veel kosten, vermoed ik?

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@akin  aangezien de gsm door uw werkgever betaald wordt zullen er geen wijzigingen op mogelijk zijn. Uw werkgever dient hier voor mee akkoord te gaan en ook toestemming te geven aan Orange als er wijzigingen op gebeuren. Dat geldt dus ook voor aankopen die u wil doen gekoppeld aan het abonnement.Eventueel door een handtekening of uw werkgevermoet zelf bellen.Maar dit is wel wanneer het abonnement ook daadwerkelijk op de firma naam staat. 

Moest u het abonnement op eigen naam hebben staan maar de werkgever geeft u dan geld maandelijks of die houd het in op uw loon dan kan u wel aankopen doen wat gekoppeld is aan het abonnement of iets aanpassen. 

Dat zijn twee verschillende dingen die heel goed duidelijk dienen te zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@akin  schreef:

Ik heb een pack via mijn werkgever (budget €50), maar het lijkt erop dat hier maar 2Gb data vervat zit. Kan ik op eigen kosten een aantal Gigabites aan dat package toevoegen? Want gewoon blijven verder surfen, zal me veel kosten, vermoed ik?


Dat is een vraag voor de klantendienst vrees ik ... Wijzelf zijn hier ook allemaal gewone klanten van Orange hé ...

Vanuit mijn buikgevoel zou ik zeggen dat zoiets helaas niet zal lukken, maar voor u hoop ik dat ik mij hierin vergis ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen