annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

flybox en nitendo switch werkt niet, need help

Topic gestart op: 04-12-19 17h17

Antwoorden: 8 antwoorden

erwintje26
Aspirant verkenner

flybox en nitendo switch werkt niet, need help

Beste,


Van het weekend een switch gehaald en hiervoor online gekocht. Apparaat maakt goed verbinding met mijn wifi netwerk van thuis, maar zodra ik online mario kart wil spelen, dan vind die geen spelers. Ik heb het volgende geprobeerd:

- DNS naar 8.8.8.8 en 8.8.4.4 > Geen succes
- Vast IP > Geen Succes
- Vast IP en 8.8.8.8 en 8.8.4.4 als DNS > Geen succes
- Andere DNS instellingen geprobeerd > Geen succes
- Aanpassingen geprobeerd te maken in de flybox, maar heel weinig opties en niet de mogelijkheid voor de juiste opties...
- Naar de Orange winkel gegaan, die waren niet behulpzaam. Kreeg het antwoord wij verkopen alleen en voor technische vragen kun je niet bij ons terecht.
- Gebeld met Orange, maar die komen nog terug op mijn vraag hoe we dit gaan oplossen. Nogmaals gebeld en wisten van niks, wordt teruggebeld op die dag, echter bellen ze niet terug.
- Orange benaderd via social media, nog geen antwoord van gehad via de kanalen.

- UPNP uit en aangezet > Geen succes

- Firewall uitgezet > Geen succes

Het probleem lijkt in NAT te zitten. Op de switch heb ik NAT type D en die moet A, B of C zijn. Dit kan ik dus niet aanpassen in deze flybox.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
NelsonM
Orange-werknemer

Hallo @erwintje26,

In deze thread vind de nodige informatie om een andere NAT-type te configureren.

Ik zal ook deze gesprek afsluiten zodat het niet verwarrend wordt voor de andere tribers. 

Groetjes,

Nelson 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Kan deze infolink wat meer details geven over de NAT op de flybox?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Surfer  schreef:

Kan deze infolink wat meer details geven over de NAT op de flybox?


Niet voor t' een of t' ander, maar dat is identiek de link die ik hier twee posts hoger reeds geplaatst had hoor ... Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@erwintje26 

Als ik mij goed herinner heeft het iets te maken met het soort IP adres dat je flybox heeft. Deze problematiek is hier op Tribe namelijk reeds aan bod geweest.

Voor dat game gedoe heb je een echt publiek adres nodig (waardoor je een hoger type NAT verkrijgt). Vanuit Orange is er iets mogelijk, ik weet niet meer van buiten wat, maar je kan op die FlyBox zo een publiek adfres krijgen ipv een Orange adres. En dan zou het moeten werken.

Neem nog eens contact op met de helpdesk en vraag naar de technische dienst. Leg uit dat je een echt publiek IP adres nodig hebt op uw FlyBox.

En gebruik eens de zoekfunctie hier op Tribe. Je zou hetzelfde verhaal moeten kunnen terugvinden en het gevolg dat eraan gegeven is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen