annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

flybox zonder abonnement

Topic gestart op: 26-03-20 23h36

Antwoorden: 3 antwoorden

Caveman
Rekruut scout

flybox zonder abonnement

Heb online voor op de camping een flybox aangeschaft. ik heb de optie genomen om voor €129,- de flybox te kopen. je kon in de shop (precorona tijd) de optie nemen om een losse Data-sim aan te schaffen voor €20 per maand (150GB) . Niet makkelijk te vinden , maar toch gelukt om dit ook online te bestellen.

Ik heb niets aan een abonnement omdat ik zelf controle wil hebben over de gebruiks periode. Dit zou dan voorzover ik begreep ook mogelijk zijn - vandaar de optie voor koop van de flybox en niet de €39,- aanbetaling met vast jaar contract. Maar goed, het leek allemaal te lukken want ik kreeg de flybox al direct de volgende dag in huis (super) De sim kaart laat na anderhalve week nogsteeds op zich wachten.

Orange is nergens te bereiken voor mijn probleem voor het hebben van een nutteloze flybox!!!!  van daar deze poging om verder te geraken door deze topic te starten.  Ik heb zelfs een bestel nr (33**bleep**) waar de hele bestelling netjes op staat.

Is er iemand die wel verder kan komen met informatie waar mijn simkaart blijft

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Rosanne1
Gewaardeerd verkenner

Waar heb je de optie gevonden om online een losse data simkaart aan te kopen zonder abonnement? Ik vind dit nergens terug... Of is deze nu niet meer beschikbaar sinds corona?

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rosanne1  hier kan je alles eens nalezen :

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/gsm-abonnementen/opties#/beheer-je-data

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Caveman  ik vermoed dat er ergens iets mis gegaan is met de bestelling. Het is nu natuurlijk een vervelende tijd door de corona crisis waardoor de shops gesloten zijn. Natuurlijk is er een klantendienst die nu al de vragen opvangt maar ja daar kan er een lange wachttijd zijn ( nummer 5000 ). Je kan ook via messenger versturen , die zullen het aan de juiste diensten doorgeven en dan u voorzien van een antwoord. Geef daarbij uw klantennummer en bestelnummer door. Vermoedelijk gaan ze u gewoon een nieuwe simkaart opsturen zodat het probleem is opgelost. Houd rekening met twee werkdagen voor de post die aflevert maar door de corona crisis en het weekend wat er aan komt kan het iets langer duren. Maar dit zou wel op dit moment de snelste oplossing zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen