Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-24 12h12
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, geen van de contactnummers bij orange zijn bereikbaar: 5000 en 02/745 95 00
Wij hebben geen Orange wifi meer, Proximus werkt wel nog.
De decoder wil niet meer opstarten: het lichtje blijft groen + melding dat decoder niet aanstaat. Misschien heeft dit iets te maken met de wifi connectie die weg is? Natuurlijk alles al herstart, kabels uitgetrokken en andere klassieke testen, allen zonder resultaat.
Iemand enig idee?
Bvb hoe je iemand kan bereiken bij Orange?
Mvg
Patricia
Opgelost! Ga naar de oplossing.
En er is momenteel in sommige regio's een probleem met internet en TV.
Zie https://allestoringen.be/storing/orange/
Hey @PDM ,
De klantendienst zal waarschijnlijk overbelast zijn in je regio. Als iedereen op hetzelfde moment belt tijdens een regionale of algemene panne dan kun je dit voorhebben.
De decoder; de standaard oplossing is de decoder zonder stroom zetten, stopcontact uittrekken, 30seconden wachten en terug aansluiten. Zorgen dat de TV op het correcte HDMI kanaal staat zodat je beeld hebt, kabels checken of ze allemaal goed in zitten.
Ik zou toch (later op de dag) de klantdienst proberen te bereiken want het lijkt me ook eerder een hardware issue.