Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-06-20 22h29
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Net een weekje "Orange" en ik kan nog niet zeggen dat ik tevreden ben...
Al heel de week geen mobiel internet; en ik vind de ondersteuning op de website en de helpdesk ondermaats. Al veel te veel muziek geluisterd op nummer "5000"
De APN mworld.be is automatisch aangemaakt, maar hij is standaard verdacht leeg.
Nergens een deftige uitleg van orange zelf rond de instellingen; maar het is toch gewoon een lijstje settings?
Letterlijk de volledige uitleg uit de historische krochten (duidelijk nog van de tijd van Mobistar) van de support-site van orange: "Op Android zijn de instellingen de volgende:Authentification = PAP APN Type = Standaard Proxy, port, user en wachtwoord hoeven niet ingevuld te zijn".
Op andere site (androidworld) kan ik al een uitgebreider lijstje vinden:
en op switch.be:
Residentiële/particuliere abonnementen:
Toegangspunt/APN: mworld.be
Gebruikersnaam/username: <geen>
Paswoord/password: <geen>
*Proxy: 212.065.063.143
*Proxy poort: 8080
Zakelijke/Pro abonnementen:
Toegangspunt/APN: web.pro.be
Gebruikersnaam/username: <geen>
Paswoord/password: <geen>
*Proxy: 212.065.063.143
*Proxy poort: 8080
maar evengoed werkt geen van deze instellingen.
kan iemand eens in zijn settings kijken en een lijstje (of print-screens zoals ik heb bijgevoegd) opgeven van de exact ingevulde velden, aub?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JaCou de instellingen die je laat zien zijn geheel juist. Dat wil zeggen dat mworld.be de juiste instellingen zijn maar de rest moet leeg zijn. proxy en dergelijke is niet ter sprake deze in te vullen dat gebeurd vanzelf. Je kan wel eens je toestel herstarten. APN is als volgt :
Naam : Orange Internet
APN: mworld.be
MCC : 206
MNC : 10
Volgende settings zijn bij mij ingevuld:
Alle andere settings zijn "niet ingesteld".
Mijn foon is een Galasy S8 met Android 9
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes.
@JaCou ik gebruik de twee Android en Apple maar dat is tenzijde.
Als het niet lukt in je ander toestel ligt het aan je profiel. Dit kan enkel en alleen goed gezet worden bij de technische dienst. je kan altijd via Messenger of Twitter sturen. Daar kan je je vraag stellen en hoef je niet te wachten. Als het dan is opgelost dan nemen zij contact met je op via Messenger bericht of ze bellen.
Gelet op het geringe tijdsverschil stond mijn vorige post er nog niet wanneer jij uw laatste post aan het voorbereiden was. Heb je dat even nagekeken?
ja hoor, alles staat al tig keren "correct".
mijn print-screen was één van de ooit geprobeerde configuraties zoals ik ze gevonden had.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
3 | |
3 | |
1 |