Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-21 09h16
Antwoorden: 8 antwoorden
goede morgen sinds 2 dagen als ik mobile data wil bijkopen krijg ik de melding dat ik eerst mijn beltegoed moet herladen omdat er onvoldoende opstaat . er staat meer dan 10 € op en die data herladen kost 2 € als ik de klantendienst bel zeggen ze dat ze 1 gigabyte op mijn herlaadkaart gaan zetten voot 10 € dat hing een half uurtje duren de dag erna noh steeds geen mobile data
Ik heb ook hetzelfde probleem...
@yifski en alle anderen zou intussen moeten
verholpen zijn.
Anders even contact opnemen met:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Een berichtje via Messenger doen.
Even geduld op een antwoordje.
Soms gaat dit meteen, soms duurt dit wat langer, ik zou me niet direct teveel zorgen maken. Moest dit blijven aanhouden misschien best eens naar een shop gaan.
@TinnekeVerdoodt goedemorgen voor jou deze: