annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet via Huawei K3565

Topic gestart op: 14-11-21 14h42

Antwoorden: 19 antwoorden

jabu99
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet via Huawei K3565

Omdat ik af en toe mobiel internet nodig heb zou ik een (al wat oudere 3G) dongle van Huawei (K3565) willen gebruiken. Nadat ik er een orange sim kaart heb ingestoken , zie ik dat er een verbinding opgebouwd wordt (bericht is WCDMA Orange B). Echter de internet verbinding komt niet tot stand. Mijn pc is een windows 10 . In de log hiervan zie ik het bericht van de RASclient: "The error code returned on failure is 720".  Is er iemand die dit al eens heeft doen werken?  En vooral, is dit eigenlijk wel mogelijk?

 

alvast bedankt

J

Labels (2)
19 ANTWOORDEN 19
JanVC
Ervaren verkenner

Beste, gewoon een data kaart aanvragen bij Orange en deze instaleren in je Mifi toestel van Huawei.

Opgelet eerst het code van je sim kaart uitschakelen via je smartphone of tablet, want de Mifi zal anders niet werken.

Mogelijk is dit ook het probleem met je prepaid kaart al denk ook ik dat deze niet zal werken voor het beoogde doel.

Hopelijk helpt dit je verder,

Jan

0 pluimen
jabu99
Gewaardeerd verkenner

Beste,

dank voor uw antwoord.

Ik heb mijn pogingen opgegeven. Uiteindelijk kon ik toch niet meer dan een 3G verbinding verkrijgen uit dit toch wel gedateerde toestel.

In plaats hiervan heb ik een flybox aangeschaft daar ik overal een prima dekking heb van 4g. Dat werkt natuurlijk erg goed en is bij intens gebruik goedkoper dan via de prepaid kaart.

met vriendelijke groeten

J

JanVC
Ervaren verkenner

Bedankt voor je reactie, ikzelf werk met een nieuwe Mifi router van Huawei die zowel 4g als de 5g ondersteund en werkt ook perfect voor alles wat ik nodig heb als we met de camper onderweg zijn en over geen wifi beschikken.

Blij dat je uiteindelijk toch terug verbinding hebt.

Groetjes,

 

Jan

0 pluimen
jabu99
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick2

dank voor uw antwoord.

Ik moet u echter tegenspreken: de prepaid tempo friends simkaart werkt wel in een smartphone. Ik kon hiermee op het internet.

Was traag en duur maar het functioneerde!

Om van alle problemen af te zijn heb ik een flybox aangeschaft aangezien ik overal een goede 4g dekking heb.

Werkt prima.

Nogmaals dank voor uw reacties.

mvg

J

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen