Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-20 14h39
Antwoorden: 24 antwoorden
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik geen verbinding meer kan maken niettegenstaande ik nog 300Mb staan heb?
Zo voor de vuist weg zou ik zeggen dat uw teller nog niet up-to-date is in uw klantenzone of app, en dat die 300 mb intussen ook al opgesoupeerd zijn.
Indien niet is er ergens een foutje en dien je de klantendienst te contacteren.
Is toch altijd wat met Orange,Orange app geopend en ververst aantal Mb 287.
Mijn echtgenote zit ook zogezegd buiten verbruik terwijl er nog 60Mb staat.
@DanyDeRidder jammer dat je er zo over denkt!
Wij zijn er ook beiden bij, nog nooit een probleem gehad.
Dus zou ik eerst eens alles bij jullie goed nakijken.
Ligt ook aan je aboonnement en wat je er allemaal mee doet hé.
Hopelijk kom je tot een oplossing.
Luister, tweemaal de helpdesk gecontacteerd en daarna heb ik de oplossing zelf gevonden.
Heb ik ook nog steeds problemen met tv beeld dat soms in blokjes of kleuren door elkaar lopen.
Techniekers van Orange al 4-maal ter plaatse geweest en nog niet opgelost, ben het beu om telkens weer aan de lijn te hangen.
Als ik betaal voor een dienst verwacht ik op zijn minst dat er bekwame mensen op de helpdesk en techniekers zitten.
Mijn besluit staat vast, goedkoper is niet steeds beter!