annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mobiele data nog 300mb

Topic gestart op: 17-08-20 14h39

Antwoorden: 24 antwoorden

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

mobiele data nog 300mb

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik geen verbinding meer kan maken niettegenstaande ik nog 300Mb staan heb?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DanyDeRidder 

Zo voor de vuist weg zou ik zeggen dat uw teller nog niet up-to-date is in uw klantenzone of app, en dat die 300 mb intussen ook al opgesoupeerd zijn.

Indien niet is er ergens een foutje en dien je de klantendienst te contacteren.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


DanyDeRidder
Ervaren verkenner

Is toch altijd wat met Orange,Orange app geopend en ververst aantal Mb 287.

Mijn echtgenote zit ook zogezegd buiten verbruik terwijl er nog 60Mb staat.

Josette
Wijze
Wijze

@DanyDeRidder  jammer dat je er zo over denkt!

Wij zijn er ook beiden bij, nog nooit een probleem gehad.

Dus zou ik eerst eens alles bij jullie goed nakijken.

Ligt ook aan je aboonnement en wat je er allemaal mee doet hé. 

Hopelijk kom je tot een oplossing.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
DanyDeRidder
Ervaren verkenner

Luister, tweemaal de helpdesk gecontacteerd en daarna heb ik de oplossing zelf gevonden.

Heb ik ook nog steeds problemen met tv beeld dat soms in blokjes of kleuren door elkaar lopen.

Techniekers van Orange al 4-maal ter plaatse geweest en nog niet opgelost, ben het beu om telkens weer aan de lijn te hangen.

Als ik betaal voor een dienst verwacht ik op zijn minst dat er bekwame mensen op de helpdesk en techniekers zitten.

Mijn besluit staat vast, goedkoper is niet steeds beter!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen