annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

mobiele data nog 300mb

Topic gestart op: 17-08-20 14h39

Antwoorden: 24 antwoorden

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

mobiele data nog 300mb

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik geen verbinding meer kan maken niettegenstaande ik nog 300Mb staan heb?

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
DanyDeRidder
Ervaren verkenner

Foon herstarten helpt niet, heb ik trouwens reeds gedaan, service van Orange is niet je dat.

Telenet is iets duurder maar service is 1000 maal beter.

Denk dat ik terug overstap.

 

stravarius
Veteraan verkenner

je moet toch serieus oppassen met wat je zegt. Want je kan beide niet vergelijken; ik weet ook niet wat uw interesens zijn. En bij mij is het al 3 jaar geleden dat ik bij Orange zat. Ik weet ook niet of zij films hebben, en dan zit u bij Telenet goed. Als u play of play-more neemt want al die film zijn gratis. Ik zie er nu ook 10000 de gratis op mijn  IP TV. Enkel weet ik niet of ik het juiste abbonement heb. Bij mij zijden ze dat het onbeperkt is, maar ik wil het wel eerst zien. Want vroeger had ik nog geen IP TV.

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

De tellers lopen altijd een beetje achter in de tijd en worden voor iedereen op een ander tijdstip bijgewerkt.

Zie het als een klok die loopt en waarvan de wijzer jou moet passeren om de telling te doen.

Je kan in feite maar twee dingen doen als dit gebeurt :

- Wachten tot de maand om is, vooral als dat nog 1 of 2 dagen is.

- De optie voor extra data nemen (betalend) als er nog voldoende dagen over zijn.

Alles heeft voor-en nadelen. Het systeem van Orange blokkeert je data wel als ze opgebruikt zijn maar geeft geen onverwachte extra kosten.
De systemen van andere operatoren blokkeren de data niet maar dan kan je met onverwachte kosten zitten tegen dat hun teller toont wat je werkelijke verbruik is want ook daar zit men met een vertraging op die gegevens.

DanyDeRidder
Ervaren verkenner

Heeft gisteren terug even gewerkt maar deze morgen weeral geen internet!

 

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Het gaat toch over mobiel internet he ?
Wanneer is je bill cycle dag ? Met andere woorden : op welke dag krijg je nieuwe minuten en data ?
Heb je tussendoor een optie gekocht van 5 euro (of een ander bedrag) ?

Ik kan je verzekeren dat voor de meeste storingen erg veel mogelijke oorzaken zijn. Maar misschien komen we er allemaal samen wel uit.
Je zegt dat je zelf de oorzaak had gevonden. Wat was de oorzaak volgens jou ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen